-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область
Торги відмінено
594 042 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 970 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 970 210.00 UAH
Номер:
09b6e8708b094d6399c3dc04289297e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.12.2019 00:00
Період моніторингу:
21.12.2019 11:11 - 14.01.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.12.2019 № 47
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 21.12.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-17-001799-a 17.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 та пунктів 2, 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.12.2019 №198.
За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що 17.12.2019 Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (далі - Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область», очікуваною вартістю 594 042 000,00 гривні, з терміном надання послуг у період з 15 лютого 2020 року по 31 грудня 2020 року. Однак, в електронній системі публічних закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2020 рік.
Згідно частини першої статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Так, оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів на ділянках км 73+300 – км 90+143, км 90+311 – км 98+700, Закарпатська область» відповідно до вкладки «Перейти до плану закупівель» містить посилання на річний план закупівель на 2019 рік, який оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro 17 грудня 2019 року за унікальним номером ID: UA-P-2019-12-17-004765-c.
Таким чином, проведення закупівлі вищезазначених послуг без відображення її у річному плані закупівель на 2020 рік є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 17.12.2019 №198, складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові тендерної документації.
Так, в порушення норм пункту 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником в Додатку 2 до тендерної документації не встановлені вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень:
21.12.2019 14:31 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2019 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Результати моніторингу розглянуті та тендерним комітетом прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі
Дата публікації звіту:
23.12.2019 13:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Дата публікації:
26.12.2019 13:33