-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Завершена
23 621 817.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 320.00 UAH
мін. крок: 0% або 320.00 UAH
Номер:
b40007aa72a249069a62cd5ae84f7703
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-10-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.03.2020 00:00
Період моніторингу:
10.03.2020 19:09 - 01.04.2020 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2020 № 61
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
10.03.2020 № 61
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-12-17-001542-a 17.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не дотримано порядку внесення змін до тендерної документації.
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 17 та пункту 2 та 7 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій (окрім тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія»), своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договорів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.01.2020 року № 20/01, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю: «Одеська обласна енергопостачальна компанія», «АС», «Миколаївська електропостачальна компанія» (далі –
ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія»), «Київські енергетичні послуги» (лоти 1 та 2), «ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ», «УКР ГАЗ РЕСУРС» (лоти 1,2, 3 та 4), протоколи про визначення переможця аукціону та намір укласти договір від 17.02.2020 № 20/105 (лот 1), № 20/106 (лот 2), від 14.02.2020 №20/103
(лот 3), №20/104 (лот 4), договори від 05.03.2020 №1091(20А)Е (лот 1), №1091(20Б)Е (лот 2), № Е/320-20/1 (лот 3), № Е/320-20/2 (лот 4), додаткова угода від 05.03.2020 №1 до договору від 05.03.2020 №1091(20А)Е (лот 1), додаткова угода від 05.03.2020 №1 до договору від 05.03.2020 №1091(20Б)Е
(лот 2).
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми при тому, що вартість закупівлі послуг перевищує 20 мільйонів гривень.
Також, установлено, що тендерна документація Замовника містить проєкт договору про закупівлю без зазначення порядку змін його умов, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 22 Закону.
Окрім цього установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 20.12.2019, оприлюднив роз’яснення 17.01.2020 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовником порушено визначений абзацом другим частини другої статті 23 Закону порядок внесення змін до тендерної документації процедури закупівлі в частині способу оприлюднення положень тендерної документації, до яких вносилися зміни (закреслення даних) та не оприлюднення окремого документу з переліком змін, що вносяться.
Пунктом 1.1.4 додатку № 2 тендерної документації Замовник вимагав надати лист – згоду на обробку персональних даних осіб, які надають свої персональні дані для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» міститься довідка про відповідальну особу від 24.01.2020
№ 29/15-169 в якій зазначено, що повноваження на підписання тендерної пропозиції (документації) надані заступнику директора по роботі із споживачами Обривкову Олександру Сергійовичу, а повноваження на підписання договору про постачання електричної енергії споживачу наданні директору Лінченко Валентину Володимировичу.
Проте, ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» у складі тендерної пропозиції не надано листа – згоди Лінченка Валентина Володимировича, чим не дотримано вимог пункту 1.1.4 додатку № 2 тендерної документації.
Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив до аукціону.
Період усунення порушень:
24.03.2020 18:38 - 08.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2020 18:38