• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів

Завершена

4 848 182.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер: cd1ecf18740e435784a2787d241ee773
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-17-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.03.2020 16:27 - 08.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2020 № 16 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 17.03.2020 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-12-17-006144-b, 17.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, наявність підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 17.12.2019 № 166 (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції учасників ФОП «Борисенко Надія Анатоліївна», ТОВ «ПОНТЕМ.УА», ТОВ «Постачання готових страв»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.02.2020; протокол засідання тендерного комітету від 04.03.2020 № 30; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 18.03.2020 № 65; скаргу до органу оскарження від учасника ТОВ «Світ продуктів» № UA-2019-12-17-006144-b.b1; рішення органу оскарження від 18.02.2020 № 3107, оприлюднені в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що замовником в тендерній документації (пункт 5 розділу І) здійснюється посилання на Указ Президента України Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16.09.2015 №549/2015. При цьому, Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» вищевказаний Указ визнано таким, що втратив чинність. Вказане не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом процедури закупівлі установлено, що згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свої тендерні пропозиції для участі у відкритих торгах подали наступні учасники: ФОП «Борисенко Надія Анатоліївна», ТОВ «ПОНТЕМ.УА», ТОВ «Постачання готових страв», ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна та ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів». За даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПОНТЕМ.УА», ТОВ «Постачання готових страв» та ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» після розгляду не було допущено до аукціону. Учасник ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів», не погодившись з рішенням замовника про відхилення його тендерної пропозиції, 01.02.2020 подав до органу оскарження скаргу № UA-2019-12-17-006144-b.b1. Згідно рішення органу оскарження від 18.02.2020 № 3107 (оприлюдненим 21.02.2020), скарга задоволена частково та зобов’язано замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів», що і було виконано замовником. Так, згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненим 25.02.2020, учасник ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» допущений до аукціону, який відбувся 02.03.2020. З огляду на те, що питання відповідності тендерних пропозицій учасників ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна та ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів» було предметом розгляду органом оскарження, вказані тендерні пропозиції в ході здійснення моніторингу не аналізувалися. Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель 18.03.2020 замовник оприлюднив договір від 18.03.2020 № 65, укладений з переможцем процедури закупівлі ФОП Дмитрук Лідія Анатоліївна. Згідно з умовами пункту 1.3 розділу І договору обсяг послуг, що є предметом договору, визначено у Специфікації, яка є додатком № 1 до договору. При цьому, замовник не оприлюднив додаток № 1 «Специфікація», який згідно розділу ХІ договору від 18.03.2020 № 65 є його невід’ємною частиною. Про вказане свідчать відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Необхідно вказати, що згідно абзацу 2 пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок № 477) визначено, що «автоматизоване робоче місце замовника/учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження в електронній системі закупівель через мережу Інтернет». Крім того, пунктом 10 Порядку № 477 визначено, що «…оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу». Отже, оприлюднення договору від 18.03.2020 № 65 не в повному обсязі не виконує вищевказані норми абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. Відповідно абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, що не забезпечено замовником станом на момент завершення моніторингу. Всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовником укладено договір від 18.03.2020 № 65 з переможцем процедури закупівлі ФОП Дмитрук Лідія Анатоліївна.
Період усунення порушень: 26.03.2020 14:10 - 10.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2020 14:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи заперечення, викладені в прикріпленому файлі, зауважуємо, що за процедурою відкритих торгів на закупівлю послуг - ДК 021:2015 – 55320000-9- Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів) – оголошення UA-2019-12-17-006144-b відсутні підстави для відміни торгів відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас врахувати викладені заперечення та скасувати рішення щодо наявності порушень у проведеній процедурі закупівлі, оскільки жодного порушення чинного законодавства замовником допущено не було.
Дата публікації звіту: 30.03.2020 17:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником розміщено відповідні документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 16.04.2020 10:40

Запити/Пояснення