• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги

Надання послуг позавідомчої охорони

Торги відмінено

320 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Номер: b5e30ec617544b8f9831bffa4aad0169
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.01.2020 17:58 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.01.2020 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення 13 UA-2019-12-17-005386-b Комунальне підприємство «Психологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985274) RISK1-3-1 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" (далі – Переможець), протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 06.01.2020 №83, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2020. Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що очікувана вартість закупівлі UA-2019-12-17-005386-b складає 320 000,0 грн, при цьому, у річному плані така процедура закупівлі відсутня. Замовником допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490. Моніторингом встановлено, що при публікації оголошення на закупівлю «ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги» електронний цифровий підпис не накладено, що суперечить абзацу 2 пунктом 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. Під час моніторингу Замовником було усунуто порушення шляхом скасуванням відкритих торгів через неможливість усунення порушень.
Період усунення порушень: 16.01.2020 17:04 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2020 17:04

Запити/Пояснення