-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги
Надання послуг позавідомчої охорони
Торги відмінено
320 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Номер:
b5e30ec617544b8f9831bffa4aad0169
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2020 00:00
Період моніторингу:
09.01.2020 17:58 - 31.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.01.2020 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
13 UA-2019-12-17-005386-b
Комунальне підприємство «Психологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985274)
RISK1-3-1
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Психоневрологічний центр медико-соціальної реабілітації дітей з тяжкими розладами мовлення та ураженнями центральної нервової системи" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - ОХОРОНА" (далі – Переможець), протокол засідання комітету з конкурсних торгів від 06.01.2020 №83, повідомлення про намір укласти договір від 09.01.2020.
Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що очікувана вартість закупівлі UA-2019-12-17-005386-b складає 320 000,0 грн, при цьому, у річному плані така процедура закупівлі відсутня.
Замовником допущено порушення планування закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490.
Моніторингом встановлено, що при публікації оголошення на закупівлю «ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги» електронний цифровий підпис не накладено, що суперечить абзацу 2 пунктом 2 Наказу Мінекономрозвитку №490.
Під час моніторингу Замовником було усунуто порушення шляхом скасуванням відкритих торгів через неможливість усунення порушень.
Період усунення порушень:
16.01.2020 17:04 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2020 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
5b8fdb9dfab645da84d4f741a27cb5e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2020 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-17-005386-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з вимогами статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівлі встановлено, що очікувана вартість закупівлі UA-2019-12-17-005386-b складає 320 000,0 грн, при цьому, на порушення вимог статті 4 Закону у річному плані така процедура закупівлі не запланована.
Чому Замовником порушено порядок планування?
2. Відповідно до пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
Аналізом інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що на оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2019-12-17-005386-b) на закупівлі «ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги», на суму 320 000,0 грн. не накладений електронний цифровий підпис.
Чому на оголошені про проведення відкритих торгів Замовником не накладені електронні цифрові підписи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
743f1ce9062a42bd9b6d5770011cda94
Назва:
Про порушення при внесенні даних у електронну систему закупівель
Дата опублікування:
16.01.2020 11:08
Опис:
Стосовно порушень, які було допущено при оголошенні закупівлі
ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги
1. При введенні даних , щодо користування послугами фізичної охорони ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-17-005386-b), відповідальна особа користувалася прогнозними даними річного плану, де зазначалася вартість охоронних послуг у сумі 215000 грн на 8 календарних місяців.
Таким чином, середньомісячна вартість послуг складає 26875 грн. Прогнозна вартість послуг охорони на 12 місяців склала 320 000 грн.(26875 грн.*12)
2.. Щодо електронного цифрового підпису : сталася технічна помилка, яку неможливо було виправити та закупівлю було скасовано.
. Відповідальній особі, яка працює із даними електронної системи закупівель «Prozorro» оголошено попередження. Зобов`язуємося у подальшому такі помилки не допускати