• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

2 092 790.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Номер: 60fe5cb64a664653a57e7023e559c371
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-27-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 27.02.2020 12:54 - 20.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.02.2020 № 09-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2020 № 09-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-17-001257-b від 17.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 68) 458-63-57, germannata01@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30, частини п’ятої статті 7-1 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.12.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Кулибаби Івана Івановича (далі – ФОП Кулибаба І.І.) та фізичної особи-підприємця Михалевич Юлії Андріївни (далі – ФОП Михалевич Ю.А.), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 2, від 20.01.2020 № 3 та від 15.01.2020 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2020, договір на постачання продуктів харчування від 03.02.2020 № 09/02 (далі – договір № 09/02), додаткова угода від 03.02.2020 № 1 до договору № 09/02. Проведеним моніторингом тендерної документації установлено, що підпунктом 1.18 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації передбачено надання учасниками документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Разом з тим, учасником ФОП Михалевич Ю.А. в складі тендерної пропозиції надано довідку без дати та без номеру про те, що на підприємстві виробника картоплі впроваджуються, застосовуються та постійно діють процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005) без підтверджуючих документів, яка не відповідає умовам підпункту 1.18 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Михалевич Ю.А., як таку, що не відповідає умовам передбачених пунктом 1.18 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації та уклав договір №09/02 на суму 1 894 960,00 грн, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, у Формі протоколу розкриття тендерних пропозицій, зазначено, що тендерну пропозицію ФОП Кулибаба І.І. було відхилено у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації та, в якості протоколу засідання тендерного комітету, яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Кулибаби І.І., оприлюднено протокол від 09.01.2020 №2, в якому на порядку денному питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ ВЕСТПРОДУКТ на закупівлю ДК 021:2015:03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (UA-2019-12-10-000645-а). Отже, протокол розгляду тендерної пропозиції ФОП Кулибаби І.І. не оприлюднено. В ході моніторингу, 03.03.2020 направлено запит Замовнику про надання пояснень та документів щодо вищевказаного факту. Станом на 11.03.2020 або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень відповідь на запит Замовником не надано, чим порушено частину п’яту статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень: 12.03.2020 12:51 - 27.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2020 12:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення Державній Аудиторській Службі України Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Пояснення Державній Аудиторській Службі України Управління західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Відповідно до вимог тендерної документації із закупівлі за кодом 03220000 – 9 ОВОЧІ, ФРУКТИ ТА ГОРІХИ (буряк, морква, цибуля, капуста, огірки, помідори, часник, цибуля зелена, укроп зелений), затвердженої протоколом від 17.12.2019 вимагалося надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). У процесі вивчення документів учасника ФОП Михалевич Юлії Андріївни 14.01.2020 (запит від 14.01.2020 № 16.1-15/44) було направлено запит у Головне управління держпродспоживслужби у Волинській області «чи потрібно вимагати від учасників документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005)». У відповідь Головне управління держпродспоживслужби у Волинській області підтвердило, що Відповідно до ст. 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» що вимоги Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.Ця вимога є обов’язковою для виробників харчових продуктів. Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво. До операторів ринку з первинного виробництва відносяться суб’єкти господарювання з вирощування продукції. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, – не є обов’язковою. (лист додається). Щодо протоколу про відхилення ФОП Кулибаби І.І. інформуємо, що з технічних причин завантажився інший протокол. Помилку усунено.
Дата публікації звіту: 18.03.2020 17:15

Запити/Пояснення