• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ковбаса варена в/г, сосиски в/г

Завершена

730 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 300.00 UAH
Номер: c6b69fc8be264e66b460f85aa31245dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-01-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 25.01.2021 14:49 - 16.02.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.01.2021 № 4 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.01.2021 №4 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-12-17-000674-b 17.12.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 01.12.2019 року) установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог до пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов Договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема шляхом зменшення ціни за 1кг ковбаси в/г та 1 кг сосисок в/г до рівня, визначеного сторонами на дату підписання Договору), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.12.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сумська продуктова компанія» (далі – ТОВ «СПК»), повідомлення про намір укласти договір від 03.01.2020, договір від 22.01.2020 № 5 (далі – Договір), додаткові угоди від 29.01.2020 № 1, від 02.03.2020 № 2, від 26.05.2020 № 3, від 08.07.2020 № 4, від 15.07.2020 № 5, від 11.09.2020 № 6, від 23.11.2020 № 7, від 25.11.2020 № 8, від 17.12.2020 № 9, від 29.12.2020 № 10, від 31.12.2020 № 11, від 20.01.2021 № 12, від 25.01.2021 № 13, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.01.2021 року. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Крім того моніторингом установлено, що відповідно до пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації Замовника учасник, який не є виробником, у складі своєї тендерної пропозиції надає оригінал (в сканованому вигляді) гарантійного листа від виробника про готовність надати учаснику товар, який відповідає ДСТУ 4436:2005 та в кількості, що передбачена тендерною документацією на протязі лютого-грудня 2020 року 2 рази (три рази) на тиждень згідно заявок Замовника. При цьому, учасником торгів ТОВ «СПК», який не є виробником, надано відповідний гарантійний лист від офіційного дистриб'ютора, а не виробника (лист фізичної особи-підприємця Марченко А.А. від 20.12.2019 б/н), що не відповідає вимогам пункту 3.6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Крім того, документів, що фізична особа-підприємець Марченко А.А. є офіційним дистриб'ютором виробника – товариства з обмеженою відповідальністю «ВП Роганський м'ясокомбінат», у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПК» також не надано. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону (в редакції від 01.12.2019 року) Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СПК» у зв’язку з невідповідністю вимогам тендерної документації та уклав з ним договір від 22.01.2020 № 5 (далі - Договір) на суму 550 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що Замовник, посилаючись до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019) вносив зміни до істотних умов Договору, а саме: додатковою угодою від 02.03.2020 № 2 (згідно пояснень Замовника) ціну за 1 кг ковбаси в/г збільшено з 82,21 до 90,43 грн з ПДВ, ціну за 1 кг сосисок в/г збільшено з 84,76 до 93,23 грн з ПДВ; додатковою угодою від 08.07.2020 № 4 ціну на ковбасу в/г збільшено до 99,47 грн за 1 кг з ПДВ, на сосиски в/г - до 102,55 грн за 1 кг з ПДВ; додатковою угодою від 11.09.2020 № 6 ціну на ковбасу в/г збільшено до 109,41 грн за 1 кг з ПДВ, на сосиски в/г збільшено до 112,80 грн за1 кг з ПДВ. Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, при внесенні змін до істотних умов Договору додатковою угодами від 02.03.2020 № 2, від 08.07.2020 № 4, від 11.09.2020 № 6 Замовник керувався листами Головного управління статистики у Сумській області від 11.02.2020 № 03.3-32/368-20, від 10.06.2020 №03.3-32/1260-20, від 11.08.2020 №03.3-32/1830-20, в яких міститься інформація про середні споживчі ціни на окремі товари (у тому числі на ковбаси варені вищого гатунку та сосиски, сардельки вищого гатунку), що склались у торговельній мережі по Сумській області у січні, травні та липні 2020 року відповідно, та не відображається коливання ціни на ковбасу в/г та сосиски в/г на ринку в період з 22.01.2020 (дата укладення Договору) по 02.03.2020 (дата укладення додаткової угоди №2), з 02.03.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 08.07.2020 (дата укладення додаткової угоди №4), з 08.07.2020 (дата внесення останніх змін до Договору) по 11.09.2020 (дата укладення додаткової угоди №6) відповідно. Отже, Замовником безпідставно додатковими угодами від 02.03.2020 № 2, від 08.07.2020 № 4, від 11.09.2020 № 6 внесено зміни до істотних умов Договору, якими збільшено ціну на 1 кг ковбаси в/г та 1 кг сосисок в/г, чим порушено вимоги пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону (в редакції від 01.12.2019 року). Такі дії можуть призвести до недоотримання Замовником активів. Також, установлено, що Замовник у формах повідомлень про внесення змін до договору (щодо додаткових угод №№1-3) не відобразив інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін, чим порушив вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490). Крім того, Замовник у формах повідомлень про внесення змін посилався на вимоги Закону (в редакції від 19.04.2020), що не відповідає частині шостій розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в цій редакції, якою визначено, що договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.
Період усунення порушень: 05.02.2021 15:59 - 20.02.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2021 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу - направлена Вимога про зменшення ціни за одиницю товару
Дата публікації звіту: 10.02.2021 14:58

Запити/Пояснення