• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09130000-9 Нафта і дистиляти ( А-95 9000л., ДП 25000л.)

Торги відмінено

999 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 997.50 UAH
Номер: c3645cf2160f46a4b208d27e593ab181
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-21-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.12.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 21.12.2019 11:12 - 14.01.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.12.2019 № 47 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатської області від 21.12.2019 № 47 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-12-17-000460-b 17.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 17 та пунктів 2,3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 16.12.2019 №11 та зміни до неї. За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що 17.12.2019 ДП «Ужгородським міжрайонним управлінням водного господарства» (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товарів «Нафти і дистилятів», очікуваною вартістю 999 500,00 гривень. Строк поставки зазначених товарів визначено у період з 01 лютого 2020 по 31 грудня 2020 року, при цьому дата проведення аукціону визначена на 09 січня 2020 року. Однак, в електронній системі публічних закупівель Prozorro відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2020 рік. Згідно частини першої статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Так, оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі товарів «Нафти і дистилятів», очікуваною вартістю 999500,00 гривень відповідно до вкладки «Перейти до плану закупівель» містить посилання на річний план закупівель на 2019 рік, який оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro 02 грудня 2019 року за унікальним номером ID: UA-P-2019-12-02-000238-b. Таким чином, проведення закупівлі вищезазначених товарів без відображення її у річному плані закупівель на 2020 рік є порушенням вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами проведеного моніторингу наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що Замовником 18 грудня 2019 року оприлюднена тендерна документація зі змінами на закупівлю товару нафти і дистилятів (А-95 9000л., ДП 25000л.), яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника 18 грудня 2019 року №13. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними до перегляду після внесених змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до абзацу третього частини першої статті 10 Закону. Так, в порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено окремого документа з переліком змін, які вносяться до тендерної документації, а також нова редакція тендерної документації не містить закреслених даних. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями пункту 10 частини першої статті 17 та пунктів 2,3 частини другої статті 22 Закону. Так, Замовником, в порушення пункту 10 частини першої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, в пункті 2 додатку 3 до тендерної документації встановлені вимоги для учасника про надання інформації, про те, що учасник має/не має антикорупційну програму юридичної особи та уповноваженого з антикорупційної програми, із зазначенням прізвища, імені та по-батькові останнього, при тому, що очікувана вартість закупівлі товару в межах процедури закупівлі за ID: UA-2019-12-17-000460-b складає 999500,00 гривень, що не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Також, в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить інформацію, стосовно того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 24.12.2019 09:37 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2019 09:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: згідно протоколу тендерного комітету від 24.12.2019 року торги по предмету закупівлі ДК 021:2015 код 09130000-9 нафта і дистиляти - відмінено
Дата публікації звіту: 24.12.2019 13:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі усунуто шляхом відміни процедури
Дата публікації: 26.12.2019 13:27