• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби котлові)

Труби котлові для потреб ТЕС ПАТ«Центренерго» (Кількість всього – 182,20 т. (В т.ч. Вг.ТЕС – 93,65 т., Зм.ТЕС – 35,70 т., Тп.ТЕС – 52,85 т.))

Завершена

20 333 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 40 000.00 UAH
Номер: 8b573e01df544467916314602ad47e18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2020 12:41 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2019-12-16-001700-a 16.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 407-99-71, kat_ya@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення норм абзацу п’ятого частини першої статті 3, частини першої статті 30, частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.01.2020 № 190 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2020, тендерні пропозиції ТОВ «Стілс Україна», ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія», ТОВ «ЗСП» (далі – Переможець), ТОВ «Вуглеметтрейд Україна», ТОВ «Євромет Груп», ТОВ «Тайфу-Метеор», протокол розкриття, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2020 № 190-РТП/1, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2020, договір від 13.03.2020 № 121/17. За результатами здійснення моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Стілс Україна» з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Стілс Україна» міститься сертифікат оцінки відповідності продукції вимогам технічного регламенту, який виданий органом оцінки відповідності ТОВ «НПП Міжнародні стандарти та системи», в якому зазначено, що виробником продукції є «EMG-STEEL Kft». Перевіркою інформації встановлено, що сертифікат № UA.T.060.0007-20 міститься в базі органу оцінки та є дійсним до 12.01.2021 року. Крім того, учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію відповідності від виробника, а також договір від 10.11.2019 № 310 щодо комерційного представництва, чим дотримано вимог п. 9.3 додатку № 5 ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам пункту другого частини першої статті 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Стілс Україна» з підстав, зазначених Замовником у поясненнях, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Замовником допущено до аукціону два учасника, зокрема: ТОВ «ЗСП» та ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія». Однак, при розгляді пропозицій зазначених учасників встановлено, що у їх складі відсутні копії договорів з уповноваженими представниками виробника (у випадку, якщо учасник не є виробником або уповноваженим представником виробника), що є порушенням вимог п. 9.3 додатку № 5 до ТД. Відповідно до частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та згідно з частиною першою статті 31 Закону відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія» та ТОВ «ЗСП» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та не відмінив торги, чим порушив вимоги частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2020 13:25 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 13:25

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява про визнання протиправними дій та скасування результатів висновку про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-M-2020-03-19-000070)
Дата публікації: 27.04.2020 08:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вирішили: 1. Визнати, що порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Дніпропетровська трубна компанія» та ТОВ «ЗСП» відсутнє. 2. Визнати, що порушення частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в відсутнє. 3. Відповідно до частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель наступні аргументовані заперечення до висновку.
Дата публікації звіту: 16.04.2020 16:23