-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Торги відмінено
207 180.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 071.80 UAH
мін. крок: 1% або 2 071.80 UAH
Номер:
de2c9875984b4792bbb7365083f62f9c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2019 00:00
Період моніторингу:
19.12.2019 10:44 - 11.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.12.2019 №71
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.12.2019 №71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-12-16-001029-c 16.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пунктів 1, 2, 3, 9, 10, 12 та 13 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 23 грудня 2019 року замовником на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 грудня 2019 року №112) відмінено торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Іванівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пунктів 1, 2, 3, 9, 10, 12 та 13 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
- інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 23 грудня 2019 року замовником на підставі рішення тендерного комітету (протокол засідання від 23 грудня 2019 року №112) відмінено торги у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:
08.01.2020 17:52 - 23.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2020 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надана інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту:
10.01.2020 12:39