• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія ( ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «09310000-5»Електрична енергія )

для загальноосвітніх шкіл, позашкільних та дитячих садочках Верховинського району Івано-Франківської області

Торги відмінено

4 550 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 753.00 UAH
Номер: 6f9bc39442e74a028f645d4f4e778f67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.12.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 20.12.2019 11:33 - 14.01.2020 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.12.2019 №70 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 20.12.2019 №70 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-12-16-002417-b 16.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 10, 13, 17 частини четвертої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), правильності заповнення форм документів, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 20 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Верховинської РДА на 2020 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тисячам євро. На порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовник у пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагає від учасника надати інформацію про субпідрядника (субпідрядників) – у разі їх залучення до виконання договору, яка відповідно до вимог Закону подається у разі закупівлі робіт. На порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено дату, з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. На порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Дані автоматичного індикатору ризику (RISK1-2_1) підтверджено.
Період усунення порушень: 20.12.2019 12:24 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2019 12:24

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 27.02.2020 11:32