-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Завершена
1 387 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 41 623.80 UAH
мін. крок: 3% або 41 623.80 UAH
Номер:
fc8126d6845645679e594d3aaabd98b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-20-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.12.2022 00:00
Період моніторингу:
20.12.2022 21:28 - 11.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.12.2022 №277
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 19.12.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби від 20.12.2022 №277
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
37 UA-2019-12-16-001852-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції, чинній на момент оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ФОП Косточки К.Ю., правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП Кухлєєвої С.І. та ТДВ «САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, правомірності відхилення тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.12.2019 № 121, реєстр пропозицій від 02.01.2020, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Косточки К.Ю. (далі - ФОП Косточка К.Ю.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кухлєєвої С.І. (далі - ФОП Кухлєєва С.І.), тендерну пропозицію товариства з додатковою відповідальністю «САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД» (далі - ТДВ «САЛТІВСЬКИЙ ХЛІБЗАВОД»), протокол засідання тендерного комітету Замовника, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2020 року, договір про закупівлю від 10.02.2020 № 41 (далі – Договір), додаткову угоду від 10.02.2020 № 1 до Договору, додаткову угоду від 18.02.2020 № 2 до Договору, додаткову угоду від 22.12.2020 № 3 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 27.12.2022 року та 04.01.2023 року.
Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що відповідно до п. 3.1 Договору, ціна договору в редакції додаткової угоди від 22.12.2020 № становить 635 031,94 грн (ПДВ не передбачено). Згідно з п. 10.1 Договору, Цей Договір набуває чинності з моменту укладення і діє до 31.12.2020 року.
Абзацом 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції, чинній на момент оголошення закупівлі) визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до даних web-ресурсу про використання публічних коштів («Пошуково-аналітична система.007»), а також наданих Замовником в ході моніторингу пояснень та документів, Замовник протягом 2020 року за поставлений товар здійснив перерахування коштів ФОП Косточкі К.Ю. на загальну суму 635 031,94 грн, що відповідає сумі, зазначеній в Договорі з урахуванням змін.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 31.12.2020 в повному обсязі.
Однак, на порушення абзацу 10 частини першої статті 10 Закону (в редакції, чинній на момент оголошення закупівлі) звіт про виконання договору про закупівлю Замовник оприлюднив лише в ході проведення моніторингу 03 січня 2023 року.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.01.2023 щодо оприлюднення звіту про виконання договору, Замовник надав пояснення наступного змісту: «Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало. Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі»».
Період усунення порушень:
09.01.2023 20:40 - 24.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2023 20:40
Запити/Пояснення
Номер:
117fcd731f01480cbc4ed57b73aa688d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.12.2022 19:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
0a396c96733c4285bf8a9bb0a7f7f858
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2022 11:43
Опис:
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710», у тому числі оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Згідно з частиною 1 статті 52 Закону України «Про Кабінет Міністрів України» постанови Кабінету Міністрів України, крім постанов, що містять інформацію з обмеженим доступом, набирають чинності з дня їх офіційного опублікування, якщо інше не передбачено самими постановами, але не раніше дня їх опублікування.
Постанову №1266 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» 19.12.2020, і саме з цього дня вона набрала чинності. Отже, саме з 19.12.2020 замовники, визначені у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі», зобов’язані забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо процедур закупівель, оголошених починаючи з 19.12.2020 – також оприлюднити таке обґрунтування на своїх веб-сторінках (чи веб-сторінках головних розпорядників або органів управління).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється лише щодо процедур закупівель, оголошених не раніше 19.12.2020, протягом 5 робочих днів, що відраховуються: для конкурентних процедур закупівель – з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, для переговорної процедури закупівлі – з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Викладене вище та обгрунтоване нормами чинного законодавства виключає обов’язок Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради керуватись в своїх діях та рішеннях положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710» до набрання її чинності.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Номер:
6cf148be583847e7acab584ede622966
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2023 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель, а саме: рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
2. З якої причини Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в порядку, передбаченому п. 12 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea5b622cba534adb8e1f41dc8502eafc
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2023 17:23
Опис:
Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради стосовно поставлених питань під час проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) повідомляє наступне.
Несвоєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі трапилось у зв`язку зі збоєм у роботі системи, в якій не було відображено інформації щодо не опублікування звіту. Так, після закінчення терміну дії договору проведена процедура щодо опублікування звіту про виконання договору, при цьому на порталі Рrozorro не було відображено неприйняття звіту. Таким чином, Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради дізналось про те, що звіт не опублікувався при отримання запиту Держаудитслужби України, тобто наміру приховувати інформацію про виконання договору Управління освіти не мало.
Дане порушення було усунуто відповідно до ч. 9 ст. 8 Закону «Про публічні Закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником.
З огляду на викладене, просимо скасувати проведення моніторингу процедури публічної закупівлі за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-16-001852-b) та прийняти пояснення Управління освіти адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради до розгляду.
Частково надаємо документальне підтвердження (платіжні доручення, видаткові накладні) стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель.
У зв’язку з тим, що запит про надання пояснень стосується надання великого обсягу документів щодо документального підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань по укладеному договору по вище зазначеній процедурі закупівель решту документів надамо додатково пізніше.