• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціалізована хімічна продукція (рідина для очищення відпрацьованих газів AdBlue)

Завершена

756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 560.00 UAH
Номер: 46985b0495d745b0a3e6e5c43d968823
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-11-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.06.2020 14:17 - 03.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.06.2020 № 104 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-16-000310-a 16.12.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK 2-13). В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: 3. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 26 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального автотранспортного підприємства №1 (далі – Замовник) на 2019 рік; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 16.12.2019 №1), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2020, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2020 №3, тендерна пропозиція Приватного підприємства «Тедекс мастила України»(далі - ПП «Тедекс мастила України»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.03.2020 №00-АД. У відповідності до частини 13 статті 7-1 Закону питання щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органом оскарження, під час моніторингу не розглядались. Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону Тендерна документація не містить адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, та в порушення пункту 7 частини 2 статті 22 Закону проект договору про закупівлю не містить порядку змін його умов, на порушення пункту 13 частини 2 статті 22 Закону не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації Замовника. Так, відповідно до вимог тендерної документації (пункт 7 Розділу 1) під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. У разі надання в складі пропозиції будь-яких документів викладених іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад документа має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (за наявності) та підписом Учасника та завірені печаткою (за наявності) У разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою. Однак, на порушення пункту 7 Розділу 1 тендерної документації учасником ПП «Тедекс мастила України» в складі пропозиції надано документи, складені іноземною/іноземними мовами (сертифікат якості, договір постачання з Blue Solution Sp.zo.o.) без перекладу на українську. Однак, на порушення на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Тедекс мастила України», а визнав його переможцем та уклав договір від 17.03.2020 №00-АД на суму 648 000,0 гривень. Дані автоматичних індикаторів ризиків, щодо упередженого розгляду замовником тендерних пропозицій з метою визначення конкретного учасника переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю з порушенням принципів здійснення закупівель (RISK 2-13) не підтверджено.
Період усунення порушень: 26.06.2020 15:40 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2020 15:40

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Враховуючи вищенаведене, інформуємо, що ЛК АТП №1 оскаржило висновок про результати моніторингу закупівлі до Львівського окружного адміністративного суду 08.07.2020 року. Додатково інформуємо, що зі слів консультантів Торговельного майданчика "E-tender" та ДП "Prozorro" функціонал майданчика надає можливість лише один раз внести інформацію, тому зазначити інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження буде технічно не можливо.
Дата публікації: 09.07.2020 11:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Львівським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі №380/5280/20 за позовом ЛК АТП №1 до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації звіту: 08.10.2020 15:20

Запити/Пояснення