-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з навантаження та вивезення листви, гілля та інших безпечних відходів) 90510000-5 Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015
Завершена
531 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 068.20 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 068.20 UAH
Номер:
ba41fd7d224c464db2da9461a6f717ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2020 00:00
Період моніторингу:
13.01.2020 12:25 - 04.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2020 № 7
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-13-004093-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини першої статті 17 та пунктів третього та четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме передбачені статтями 28 та 30 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 13.12.2019 № 9.2 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотом № 1 та лотом № 2; тендерні пропозиції учасника КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» (далі – Учасник) за лотом № 1 та лотом № 2; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 08.01.2020 № 9.3 (далі – протокол № 9.3) та № 9.4 (далі – протокол № 9.4); повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020 за лотом № 1 та лотом № 2.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 встановлено наступне.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій для участі у відкритих торгах за лотом № 1 подали пропозиції 4 учасника, а саме: КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», КП «Обрій-ДКП», ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ» та ТОВ «ВАЛАН».
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, контроль над трьома учасниками процедури закупівлі (КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», КП «Обрій-ДКП» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ») здійснюється власником, яким є територіальна громада міста Миколаєва в особі Миколаївської міської ради.
Відповідно до положень пункту шістнадцятого частини першої статті 1 Закону пов’язана особа – це юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог частини першої статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Враховуючи вищевикладене, учасники КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», КП «Обрій-ДКП» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ» є пов’язаними особами. Проте Замовник, на порушення вимог частини першої статті 17 та пункту третього частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції вищеназваних учасників, натомість згідно з протоколом № 9.3 визначив переможцем торгів за лотом № 1 тендерну пропозицію КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС».
Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, відповідно до вимог розділу 3 додатку 2 до ТД Замовник для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам ТД зобов’язав учасників надати «копію паспорту або ID-картки на кожну особу, уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі».
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
З огляду на викладене, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній (в повному обсязі) паспорт Вецало Андрія Юрійовича, наявні лише його окремі сторінки (1-7, 10-11, файл «Паспорт Вецало А.Ю..pdf»), що не відповідає умовам ТД в цій частині.
Отже, Замовник на порушення вимог пунктів третього та четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» за лотом № 1, визнав його переможцем відкритих торгів та 08.01.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій за лотом № 2 встановлено наступне.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій для участі у відкритих торгах за лотом № 2 подали пропозиції 3 учасника, а саме: КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», ТОВ «ВАЛАН» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ».
Аналогічно з аналізом пропозицій за лотом № 1, учасники КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ» є пов’язаними особами. Проте Замовник, на порушення вимог частини першої статті 17 та пункту третього частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерні пропозиції вищеназваних учасників, натомість згідно з протоколом № 9.4 визначив переможцем торгів за лотом № 2 тендерну пропозицію КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС».
Крім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, відповідно до вимог розділу 3 додатку 2 до ТД Замовник для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам ТД зобов’язав учасників надати «копію паспорту або ID-картки на кожну особу, уповноважену на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі».
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ, паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
З огляду на викладене, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній (в повному обсязі) паспорт Вецало Андрія Юрійовича, наявні лише його окремі сторінки (1-7, 10-11, файл «Паспорт Вецало А.Ю..pdf»), що не відповідає умовам ТД в цій частині.
Отже, Замовник на порушення вимог пунктів третього та четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС» за лотом № 2, визнав його переможцем відкритих торгів та 08.01.2020 оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір.
Період усунення порушень:
15.01.2020 16:19 - 30.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2020 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлено, що контроль над трьома учасниками процедури закупівлі (КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», КП «Обрій-ДКП» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ») здійснюється власником, яким є територіальна громада міста Миколаєва в особі Миколаївської міської ради.
Управлінням освіти на виконання зобовязання управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо процедури закупівлі Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з навантаження та вивезення листви, гілля та інших безпечних відходів) 90510000-5 Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 на підставі ч.3 ст.30 Закону «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону» відхилено пропозиції КП «МИКОЛАЇВКОМУНТРАНС», КП «Обрій-ДКП» та ЖКП Миколаївської міської ради «БРИЗ».
Дата публікації звіту:
21.01.2020 12:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
21.01.2020 12:39