-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки м. Миколаїв Миколаївської області
Детальніше див. тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти.
Завершена
20 139 639.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 698.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 100 698.20 UAH
Номер:
e0a161af14424ee996c8d90c92755fde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2020 00:00
Період моніторингу:
03.12.2020 16:20 - 25.12.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-12-13-003611-b 13.12.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення п. 7 ч. 2 ст. 22, ч.2 ст.23 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.12.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.01.2020 №10 (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Юнекс Консалтінг», ТОВ «Укрпроектмтрой», ТОВ «Архізем», ТОВ «Подільський земельний центр», ТОВ «Добробут-Земвпоряд», ТОВ «Ленд.ком», КТ НВФ «Нові технології» (далі - Переможець), ТОВ «ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО», ТОВ «ЕСОММ СО», договір від 14.04.20 № ОД-П-20-207ню, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2020 № 4774-р/пк-пз, від 11.03.2020 № 4670-р/пк-п.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни 13.01.2020 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній ТД, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019.
Період усунення порушень:
28.12.2020 17:16 - 15.01.2021 00:00
Дата публікації висновку:
28.12.2020 17:16
Оскарження висновку в суді
Опис:
Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) подано ПОЗОВНУ ЗАЯВУ від 13 січня 2021 року № НЮ-14/18 до Окружного Адміністративного суду міста Києва про визнання протиправним та скасування Висновку Північного офісу Держаудитслужби від 28.12.2020 щодо наявності порушень законодавства при проведенні відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки м. Миколаїв Миколаївської області, (ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги) ), (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-12-13-003611-b)
Дата публікації:
14.01.2021 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо висновку
у межах проведення моніторингу
UA-M-2020-12-03-000015
Державна аудиторська служба України.
Північний офіс Держаудитслужби
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-13-003611-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
28 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки м. Миколаїв Миколаївської області, (ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), (номер закупівлі в ЦБД - UA-2019-12-13-003611-b).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення Замовником вимог частина 2 статті 22 та частина 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Вважаємо, що Замовником не допущено порушень Закону та відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо відсутності відображення змін у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації.
Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки:
Абзацом 2 частини 2 статті 23 Закону передбачено – зміни вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електроній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться . Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Зміни були внесені у встановленому Законом порядку, Тендерна документація та Проект договору в старій редакції відображаються у вигляді закреслених даних про що свідчить наведене нижче викопіювання з електроної системи закупівель.
Зміни розміщені в електронній системі закупівель ПРОЗОРРО за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-05-17-004211-a (Історія змін).
Нижче надаємо викопіювання з електронної системи закупівель:
13 січня 2020 15:31 Електронний цифровий підпис
23 грудня 2019 13:58 Електронний цифровий підпис
13 грудня 2019 15:24 Електронний цифровий підпис
13 січня 2020 15:31 ТД_Миколаїв_Зміни №2.doc
23 грудня 2019 13:57 ТД_Миколаїв_Зміни №1.doc
13 грудня 2019 15:24 ТД_м.Миколаїв_Миколаївська_обл. (2).doc
13 січня 2020 15:31 ЗТД_№2_м.Миколаїв.doc
23 грудня 2019 13:57 ЗТД №1 _Миколаїв.doc
23 грудня 2019 13:57 Проект договору __Миколаїв_Зміни №1.doc
13 грудня 2019 15:24 Проект договору (2).docx
2. Щодо відсутності в Проекту договору вимог пункту 7 частини 2 статті 22 Закону (проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначення порядку змін його умов).
Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки:
Пунктом 10.3 Проекту договору передбачено: «Усі зміни і доповнення до цього Договору можуть бути внесені тільки за домовленістю Сторін, яка оформлюється додатковою угодою до Договору».
Дата публікації звіту:
05.01.2021 10:09
Запити/Пояснення
Номер:
ec7a4c68d6ef4affbc477345a0f986d7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.12.2020 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.12.2020 00:00
Опис:
1. Чи були надані Переможцем документи що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації?
2. Якщо були надані, то якою датою?
3. Та якщо були надані, то просимо надати вищевказані документи, шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a6024a71ed464ba783008f80812e241a
Назва:
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу UA-M-2020-12-03-000015
Дата опублікування:
17.12.2020 11:36
Опис:
Розглянувши запит Державної Аудиторської служби України Північний офіс Держаудит служби (наказ 03.12.2020 № 239 Київ «Про початок моніторингу закупівель») згідно оголошеної процедури на закупівлю послуги з землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки м. Миколаїв Миколаївської області, оголошення № UA-2019-12-13-003611-b надаємо пояснення.
Переможцем були надані супровідним листом №15011/15 від 27.03.2020 завірені нотаріально документи:
1. Документ від уповноваженого органу виданий не раніше 60 календарних днів до дати подання щодо відсутності судимості, а саме:
- службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
2. Оригінал документа про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.
Документи від переможця були отримані 30.03.2020.
Копії документів додаються.