• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (теплова енергія)

закупівля на 2020 рік

Завершена

13 932 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 660.00 UAH
Номер: 39543731521b464a8d2a83b6592e2828
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.03.2020 16:42 - 08.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.03.2020 № 57 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.03.2020 № 57 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 15 UA-2019-12-13-003479-b 13.12.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» (код ЄДРПОУ 01985185) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини 4 статті 36 Закону про закупівлі, як наслідок, на підставі частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: договір на постачання теплової енергії від 13.02.2020 №272, укладений з ТОВ «Теплотранссбут», пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.03.2020. Відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що істотні умови договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «Теплотрансзбут», а саме, у розділі «Порядок здійснення оплати» змінена вартість Гкал, змінені пункт 4.3 стосовно умов зміни вартості, пункт 4.6 – стосовно попередньої оплати, пункт 4.7 – стосовно періоду оплати, пункт 4.8 – стосовно порядку здійснення оплати. Пункт 4.9 стосовно порядку зарахування коштів за наявності заборгованості, який міститься у проекті договору, в договорі взагалі виключений. Відповідно до частини 1 статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Поряд з цим, Замовником на заміну був оприлюднений 21.02.2020 інший варіант договору від 13.02.2020 №272. На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 24.03.2020 Замовник надав пояснення, які не спростовують виявлені порушення. Слід зазначити, що Законом про закупівлі не передбачено укладання декількох договорів за результатами однієї процедури закупівлі. Внесення змін до договору здійснюється у порядку, визначеному нормами Цивільного та Господарського кодексів України.
Період усунення порушень: 25.03.2020 18:55 - 09.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2020 18:55

Запити/Пояснення

Номер: 31e459c246bb4395a1befec66695a0de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-21-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.02.2020 12:51 - 04.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.02.2020 № 31 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.02.2020 № 31 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2019-12-13-003479-b 13.12.2019 Комунальне підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об'єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01985185) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, novobranec1204@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону про закупівлі, як наслідок, недотримано вимоги частини 1 статті 31 Закону про закупівлі в частині відміни замовником торгів . За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону про закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність тендерних пропозицій вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровське обласне клінічне лікувально-профілактичне об’єднання «Фтизіатрія» Дніпропетровської обласної ради», (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради . Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону про закупівлі у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає. Аналізом електронної системи Prozorro встановлено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2019-12-13-003479-b 14 січня 2020 , аукціон призначено на 23.01.2020 о 12.06 годин. Однак, при наданні тендерних пропозицій учасником ДП Дочірнє підприємство «Західтеплоенерго» комунального підприємства «Дніпротеплоенерго» Дніпропетровської обласної ради у проекті договору, наданого у складі тендерної пропозиції у файлі Договор.pdf 10 січня 2020 16:18 вказана ціна 13 931 999,58 грн, що є порушенням абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону про закупівлі.
Період усунення порушень: 12.02.2020 16:49 - 27.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 12.02.2020 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ІНФОРМАЦІЯ про неможливість усунення порушень При здійсненні моніторингу (UA-M-2020-01-21-000007) закупівлі за ДК 021:2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (оголошення за номером ID: UA-2019-12-13-003479-b), процедура закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою, встановлено порушення абзацу 2 частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», як наслідок, не дотримано вимоги частини 1 статті 31 Закону про закупівлі в частині відміни замовником торгів. Фахівці Східного офісу держаудитслужби 11 лютого 2020 року (о 14: 14 годині) оприлюднили інформацію відповідно якої, надання пояснень стосовно питань викладених в межах проведення моніторингу вищезазначеної закупівлі Замовник (КП «ДОКЛПО «Фтизіатрія» ДОР») повинен був оприлюднити через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, при цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Кінцевий термін надання пояснень – 15 лютого 2020 року (00:00 годині). Замовником підготував відповідь-пояснення, однак не мав змоги її оприлюднити в зв’язку з тим, що 12 лютого 2020 року о 16 49 годині вже було оприлюднено висновок щодо проведеного моніторингу. Стосовно встановлених порушень повідомляємо наступне. Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : «електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі», тобто перелік документів, що був доступний до розгляду формується електронною системою. Під час розгляду тендерних пропозицій, керуючись вимогами частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», фахівці тендерного комітету звертали увагу лише на відповідність учасників кваліфікаційним та технічним критеріям, зазначеним в тендерній документації. Крім того, частиною 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: … «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону». Однією із технічних вимог було погодження Учасника з проектом договору, істотними умовами договору. Відповідно ст. 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови договору, а саме, істотними умовами договору є - предмет договору, ЦІНА та строк дії договору. Без узгодження зазначених істотних умов пропозиції укласти договір не можуть розглядатись як оферта. Крім того, звертаємо увагу на специфіку діяльності в сфері теплоенергетики, а саме той факт, що здійснювати постачання теплової енергії можливо лише по тарифам/цінам, встановленим (в нашому випадку) рішеннями органів місцевого самоврядування, зазначені рішення містяться на сайтах органів місцевого самоврядування і є загальнодоступними. Керуючись вимогами статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В статті 30 Закону чітко не визначена підстава відхилити Учасників за вказані помилки у їх документах, які розкриває автоматично електронна система. Тобто обидва учасника технічно не можуть бути відхилені відповідно до статті 30 Закону. Також Законом не визначено механізму відхилення пропозицій учасників на етапі «прекваліфікації» із зазначенням заходів та дій, які має вчинити Замовник під час виникнення такого роду помилок. Слід зазначити, що відхилення учасника та відміна торгів призведе до затягування процесу закупівлі теплової енергії, ще щонайменше на 60 днів, а це негативно вплине на надання Підприємством ефективної спеціалізованої медичної допомоги населенню Дніпропетровської області. Враховуючи, що очікувальна вартість вищезазначеною закупівлі обрахована ще, до періоду оголошення торгів, на підставі чітко затверджених тарифів встановлених органами місцевого самоврядування то зазначене питання в запиті про надання пояснень не матиме негативного впливу для бюджету.
Дата публікації звіту: 13.02.2020 15:42

Запити/Пояснення