• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет)

Завершена

245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Номер: ad33960f14df40bba7c44067c35dd11c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-16-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.03.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 16.03.2020 17:54 - 07.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.03.2020 № 12-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 16.03.2020 № 12-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-13-001206-a від 13.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 95) 396-94-35, obovcaluk15.03@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану) закупівель на 2020 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій учасників, правильності заповнення форм документів, затвердженх Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) закупівель на 2020 рік Жидичинської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену 16.12.2019 № 116 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Еско-Захід» (далі – ТОВ «Еско-Захід»); протокол уповноваженої особи від 02.01.2020 «Щодо розгляду поданих тендерних пропозицій згідно ДК ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет); повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.01.2020 № 1 (далі – Договір). Проведеним моніторингом встановлено, що 16.01.2020 учасником процедури закупівлі ДП «Волиньторф» оприлюднено вимогу про усунення порушення, проте станом на 01.04.2020 Замовником вимогу не розглянуто, чим порушено вимогу частини першої статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 03.04.2020 15:39 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Надати Держаудитслужбі через електронну систему аргументовані заперечення до висновку наступного змісту: «Виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Тобто, строк для звернення встановлений в ч.1 ст.23 Закону - не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Подача пропозицій тривала з 13.12.19 до 29.12.19. Тобто фізична/юридична особа, керуючись ч.1 ст.23 Закону, мала право звернутися до Замовника з вимогою до 19.12.19. Вимога Державного підприємства "Волиньторф" оприлюднено в системі 16.01.2020, 11:47. Саме тому, Жидичинською сільською радою не було порушено вимоги ч.1 ст.23 Закону (оскільки учасник пропустив строк для подачі вимоги). Тому не виникло обов’язку надати відповідь ДП «Волиньторф» через електронну систему».
Дата публікації звіту: 17.04.2020 10:38