-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поставка товару
Торги відмінено
658 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Номер:
1006a2003ed84bec85f673f729663b48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-27-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.12.2019 00:00
Період моніторингу:
27.12.2019 16:43 - 24.01.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.12.2019 № 46
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.12.2019 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-12-13-000804-a 13.12.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, визначених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Комунальної установи Сумська спеціалізована школа I-III ступенів № 10 ім. героя Радянського Союзу О. Бутка, м. Суми, Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.12.2019 (зі змінами), тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Коваленка Андрія Миколайовича (далі – ФОП Коваленко А.М.), повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020 року.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 13.12.2019 та 18.12.2019, оприлюднив роз’яснення на звернення 19.12.2019 та 24.12.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону.
Крім того, за результатами моніторингу установлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порядку здійснення розрахунків, що зазначена в тендерній документації, відповідній інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме:
у пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено кінцевий строк подання пропозицій - до 02 січня 2020 до 20 год. 00 хв., разом з цим, пунктом 13 оголошення про проведення процедури закупівлі визначено кінцевий строк подання пропозицій до 02 січня 2020 до 13 год. 48 хв;
у пункту 4.1 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) передбачена оплата з відстрочкою платежу до 30 днів, при цьому пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено здійснення 100% післяоплати у період 7 робочих днів.
Період усунення порушень:
17.01.2020 12:05 - 01.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2020 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет вирішив відмінити процедуру відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015, код 15110000-2 – «М’ясо» (М’ясо яловичини крупно шматкове, м’ясо яловичини дрібно шматкове, м’ясо курей, філе куряче, печінка яловича.) відповідно до п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку неможливістю усунення виявлених порушень по результатам моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
20.01.2020 14:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.01.2020 12:33