-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівель Комунального закладу охорони здоров'я "Валківська центральна районна лікарня" за адресою; провулок Майський,будинок 34,м. Валки, Валківського району,Харківської області. Кошти "Надзвичайної кредитної програми відновлення України".
Торги відмінено
13 984 903.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 924.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 924.00 UAH
Номер:
733d5cce2cbf41adb15b196117eafafe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-28-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2020 00:00
Період моніторингу:
28.01.2020 13:00 - 19.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2020 № 14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2019-12-13-000317-a 13.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
Також, за результатом моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень законодавства не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником самостійно відмінено процедуру закупівлі, відповідно до пункту першого статті 31 Закону та пункту першого розділу VI Тендерної документації (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням тендерного комітету КНП «Валківська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) від 23.12.2019 №19; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «ДОБРОБУДЪ» (далі учасник - переможець), повідомлення про намір укласти договір від 22.01.2020.
В ході моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.1 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації та підпункту 5.4 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою Додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників та відповідно надати копії документів, які підтверджують фінансову спроможність учасника.
Аналізом тендерної пропозиції встановлено, що учасником - переможцем надано довідку, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, яка не містить даних про головного бухгалтера Тарасенко Л.О., яка відображена у наданих, відповідно до підпункту 5.4 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації, фінансових документах. Таким чином, учасником не підтверджена наявність працівників відповідної кваліфікації.
Також моніторингом встановлено, що на порушення пункту третього проекту договору (Додаток 2 до тендерної документації) договірна ціна, яка розрахована та надана у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем є твердою, тоді як Замовником договірна ціна визначена, як динамічна.
Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту першого розділу третього тендерної документації учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом п’яти днів після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) та направити на електронну адресу замовника medic_valky@ukr.net сканований документ який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком 1 до тендерної документації завірений підписом уповноваженої особи та печаткою.
Аналізом інформації оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що учасником – переможцем протягом п’яти днів не розміщено на майданчику остаточну тендерну пропозицію (цінову), чим порушено вимоги пункту першого розділу третього тендерної документації.
Також встановлено, що на порушення вимог підпункту 5.6 пункту пятого розділу третього тендерної документації учасником - переможцем не надані (надаються шляхом прикріплення файлу на електронний майданчик) документи передбачені підпунктами 5.6.1.-5.6.4. пункту п’ятого розділу третього тендерної документації.
Таким чином на підставі вищевикладеного та відповідно до вимог абзацу другого пункту 1, пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Та відповідно вимог абзацу 3 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Однак, в порушення Закону Замовником не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ДОБРОБУДЪ», а визначено його переможцем процедури закупівлі та 22.01.2020 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень:
05.02.2020 10:07 - 20.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2020 10:07