• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

653 125.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
Номер: ec610f6466574886928b7b006ae4d1bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-31-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 31.03.2020 10:17 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2020 № 11 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2020 року № 11 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2019-12-13-000665-b від 13.12.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу п’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів, передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Вижницька спеціалізована школа-інтернат І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів художньо-естетичного циклу імені Назарія Яремчука» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація); реєстри отриманих тендерних пропозицій; протоколи розкриття тендерних пропозицій від 02.01.2020 по лоту 1 та 2; тендерні пропозиції учасників по лоту 1 та 2 Фізичної особи-підприємця Семенюк Василь Богданович (далі – ФОП Семенюк В.Б.), Фізичної особи-підприємця Господарюк Володимир Іванович (далі – ФОП Господарюк В.І.), Фізичної особи-підприємця Мокрієнко Віталій Андрійович (далі – ФОП Мокрієнко В.А.); рішення уповноваженої особи від 20.03.2020 № 1, від 04.01.2020 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2020 № 1980-р/пк-пз, № 1926-р/пк-пз. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник по лоту 1 рішенням уповноваженої особи від 20.03.2020 № 1 визнав переможцем ФОП Мокрієнка В.А. На порушення абзацу п’ятого частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив протокол розгляду тендерних пропозицій на 2-ий день (22.03.2020) з дня його затвердження (20.03.2020). За результатами моніторингу установлено, що Замовник визнав переможцем по лотах 1, 2 ФОП Мокрієнка В.А., пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації. Так, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Мокрієнка В.А. по лоту 1 та 2 відсутні наступні документи: - документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, чим не дотримано вимог, визначених у пункті 6 Додатку 1 тендерної документації; - позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, щодо якісного виконання аналогічного договору, чим не дотримано вимог підпункту 5.1.1 пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та не підтверджено кваліфікаційного критерію, визначеного частиною другою статті 16 Закону щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також, учасник ФОП Мокрієнко В.А. у технічному завданні по лотах 1 та 2 конкретно не зазначив клас якості товарів (перший, екстра, чи другий), чим не дотримав вимог, визначених у пункті 10 (технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі) Додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого всі запропоновані показники повинні бути чіткі і не мати подвійного тлумачення. Крім того, учасник ФОП Мокрієнко В.А. у комерційній пропозиції не зазначив ціну за одиницю та суму, чим не дотримав форми «Комерційна пропозиція», визначеної Замовником у Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мокрієнка В.А. як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та умовам тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK1-4_1) не підтверджено.
Період усунення порушень: 03.04.2020 12:50 - 18.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2020 12:50

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Ні
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionCancelled: Ні
Опис: -
Дата публікації: 24.04.2020 12:36