• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180502 Демидівка - Калинівка на ділянці км 0+000 - км 3+000, Демидівський район

Завершена

2 812 599.00 UAH з ПДВ
Номер: 63af3a300c3b4d279ebb6684dc43eee4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-23-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.04.2021 15:21 - 20.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 23.04.2021 № 278 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.04.2021 №278 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2019-12-12-001414-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівель установлено порушення вимог пункту 5 частини 2 статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором від 24.12.2019 року № 46 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, визначення Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідність переможця установленим критеріям, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 12.12.2019 року, договір від 24.12.2019 року № 46, додаткові угоди від 24.12.2019 року № 1, від 27.12.2019 року № 2 та від 31.12.2020 року № 3, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.05.2021 року та інформацію, яка опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-26-001929-c. Моніторингом установлено, що переговорна процедура закупівель проведена Замовником відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Відповідно до частини 3 статті 35 Закону повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури. При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (в редакції на момент проведення процедури закупівлі, далі – Наказ № 490) передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Так, моніторингом установлено, що Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури повідомлення про намір укласти договір, зазначено, що переговорна процедура закупівель проводилась у зв’язку з тим, що після укладання договору про закупівлю № 106 від 27.11.2018 року по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180502 Демидівка - Калинівка на ділянці км 0+000 - км 3+000, Демидівський район», який укладений з ПП «САМ-ЛЕВ», виник додатковий перелік та обсяг послуг, які не були зазначені у початковому проекті, а тому з метою дотримання технології, якості виконання робіт та запобіганню виникнення проблем технічного характеру, що пов’язані з подальшою експлуатацією та обслуговуванням автомобільної дороги, доцільно залучити до виконання робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги попереднього підрядника - ПП «САМ-ЛЕВ». Проте, за результатами аналізу правильності заповнення форм документів установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, у пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір («Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі») не зазначив посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі саме з учасником ПП «САМ-ЛЕВ», з яким Замовник уклав договір від 24.12.2019 року № 46 за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, чим відповідно не підтверджено наявність умов щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону. Слід зазначити, що аналізом даних електронної системи закупівель встановлено, що за результатами проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О180502 Демидівка - Калинівка на ділянці км 0+000 - км 3+000, Демидівський район» Замовником з ПП «САМ-ЛЕВ» укладено договір на закупівлю послуг від 27.11.2018 року № 106 на суму 6 994 261,00 гривень (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-26-001929-c). Відповідно до наданих Замовником пояснень та доданих до них копій документів встановлено, що предметом виконання за договором на закупівлю послуг від 24.12.2019 року № 46, укладеним за результатами проведення даної переговорної процедури закупівель, крім закупівель додаткового переліку послуг (на суму 450 269,40 грн), передбачено закупівлю залишкових обсягів послуг (на суму 1 692 945,53 грн), виконання яких вже було предметом по договору на закупівлю послуг від 27.11.2018 року № 106. Зважаючи на вищевикладене, Замовник безпідставно застосував переговорну процедуру закупівлі, чим порушив вимоги пункту 5 частини 2 статті 35 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. Крім того, в наданому 11.05.2021 року через електронну систему закупівель поясненні Замовником не зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв, які встановлювались до учасника ПП «САМ-ЛЕВ», тому питання щодо визначення Замовником під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідність переможця установленим критеріям дослідити немає можливості.
Період усунення порушень: 20.05.2021 16:53 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2021 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги О180502 Демидівка - Калинівка на ділянці км 0+000 - км 3+000, Демидівський район (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-12-001414-c) пояснюємо наступне. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано Приватному підприємству "САМ-ЛЕВ", як Підряднику, повідомлення про розірвання договору підряду про закупівлю робіт з будівництва, лист від 27.05.2021р. № 1085/01-09/21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 25.05.2021р. № 1085/01-09/21.
Дата публікації звіту: 27.05.2021 15:25

Запити/Пояснення