• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання

Завершена

3 470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 300.00 UAH
Номер: c93d9a36b1f840acad8b6d0fac3dea40
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 06.02.2020 13:56 - 28.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.02.2020 №27 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 06.02.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.02.2020 № 27 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2019-12-12-004772-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення статті 28 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Управління поліції охорони в Xарківській області» (далі - Замовник) від 12.12.2019 №203; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «СТО «АВТОШОП» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2020 року. В xоді моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у Додатку 4 до тендерної документації передбачено перевірку достовірності інформації, поданої Учасником в складі тендерної пропозиції, зокрема, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, представниками Замовника може бути здійснено виїзд за адресою СТО Учасника у м. Харкові для проведення огляду наявного обладнання, що є порушенням вимог абзацу четвертого частини п’ятої статті 28 Закону Також, в ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення пункту першого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника -переможця використовуються персональні дані Созикіна М.В., Долгополова С.В. та Гузя І.О., проте листи-згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» відсутні. Крім того встановлено, що на порушення пункту другого розділу п’ятого тендерної документації учасником – переможцем не завантажено, протягом одного дня з дня проведення електронного аукціону, заповнену форму «Специфікація послуг» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення.xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону та заповнену форму «Специфікація товару» (Додаток № 3 до ТД) у форматі розширення.xls., приведену у відповідність до результатів проведеного електронного аукціону. На підставі вищевикладеного та відповідно вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 06.02.2020 17:28 - 21.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2020 17:28

Оскарження висновку в суді

Опис: 19.02.2020 Управлінням поліції охорони в Харківській області до Харківського окружного адміністративного суду подана позовна заява щодо визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу № UA-M-2020-02-06-000004, складеного Північно-східним офісом ДАСУ по процедурі закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів і супутнього обладнання (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-12-12-004772-b).
Дата публікації: 20.02.2020 15:30

Запити/Пояснення