-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Систематичне очищення покриттів від сміття, грунтових та інших наносів шляхом їх підмітання, вивезення сміття)
надання послуг у 2020 році
Завершена
2 325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 6 975.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 6 975.00 UAH
Номер:
dec9051afe8442858cb6084cbf637135
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2020 00:00
Період моніторингу:
13.01.2020 12:35 - 04.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2020 № 1
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 13.01.2020 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-12-004682-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього пункту 2 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік Управління житлово-комунального господарства Лебединської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.12.2019 року (протокол № 57/19), тендерну пропозицію комунального підприємства «Комбінат благоустрою виконавчого комітету Лебединської міської ради» (далі – КП «Комбінат благоустрою»), протокол засідання тендерного комітету від 02.01.2020 № 01/20, повідомлення про намір укласти договір від 02.01.2020, договір від 15.01.2020 № 14.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме:
містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом, можуть застосуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не послуги.
Аналізом тендерної пропозиції учасника КП «Комбінат благоустрою» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги пункту 5 додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
КП «Комбінат благоустрою» надано копію аналогічного договору від 18.03.2019 № 27 без відповідного додатку, який згідно умов договору є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 2 тендерної документації, яким вимагалось надання копії аналогічного договору, а не його частини.
Крім того, КП «Комбінат благоустрою», як переможцем торгів, не надано документального підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону (надано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 24.12.2019 № 6184/10/18-28-51-10-10, яка є чинною до 02.01.2020 та є не чинною на дату її подання (завантаження в електронну систему закупівель) – 08.01.2020), що не відповідає вимогам додатку 2 до тендерної документації, яким зокрема визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів територіального органу ДФС України, дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника переможець повинен оприлюднити зазначену довідку в електронній системі закупівель.
Однак на порушення вимог абзацу третього пункту 2 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію КП «Комбінат благоустрою» та уклав з ним договір на виконання послуг від 15.01.2020 № 14 на суму 2 322 495,84 гривень.
Період усунення порушень:
23.01.2020 10:39 - 07.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2020 10:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
на виконання вимоги здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, вжито заходів щодо розірвання договору, а саме: договір розірвано відповідно до додаткової угоди №1 до договору №14 від 15.01.2020. Торги відмінено на підставі абзацу другого пункту першого статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту:
24.01.2020 13:59
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.01.2020 11:08