-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сирні продукти
Завершена
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер:
c18739d891824df79b8235e897cf9adb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-29-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2020 00:00
Період моніторингу:
29.01.2020 15:19 - 20.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2020 № 28
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-11-001858-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповідей на звернення учасників встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на те, що 07.02.2020, під час проведення моніторингу Замовник розірвав договір про закупівлю за взаємною згодою сторін, зобов’язуємо в подальшому дотримуватись законодавства у сфері закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність надання замовником відповідей на звернення учасників; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.12.2019 № 53 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» (далі – Учасник № 1); ФОП Сухопяткін Артем Володимирович (далі – ФОП Сухопяткін А.В., Учасник № 2); протокол уповноваженої особи від 03.01.2020 № 08 (далі – протокол № 08); договір від 27.01.2020 № 16; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, про укладені договори за результатами процедур за номерами ID UA-2017-12-15-001686-b, UA-2018-03-22-000704-b, UA-2019-07-16-001241-b; вимога до Замовника від учасника, розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД «У разі зміни ціни пропозиції після аукціону: Учасник, пропозиція якого отримала статус «Оцінка», зобов’язаний (протягом 1 (одного) робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду) розмістити на електронному торговому майданчику (скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою Учасника) заповнений Додаток 2 (цінова пропозиція) в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ним ціни на аукціоні)».
Тендерна пропозиція учасника «ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу № 08 підставою для відхилення стало ненадання «нової редакції тендерної пропозиції з урахуванням змін, які відбулися в результаті аукціону».
Згідно з положеннями частини п’ятої статті 25 Закону, учасник має право внести зміни до тендерної пропозиції виключно до закінчення строку її подання. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, зазначений в оголошенні – 26.12.2019. Таким чином, оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону не є змінами до тендерної пропозиції в розумінні Закону.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію Учасника № 1 в цій частині без належних підстав.
Разом з тим аналізом тендерної пропозиції Учасника № 1 встановлено, що вона не відповідає умовам ТД в частині ненадання санітарного паспорту на автомобіль, як то вимагається Замовником за умовами підпункту 1.6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника № 1 не відповідає умовам ТД в цій частині та, як наслідок, підлягала відхиленню на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Сухопяткін А.В. встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, згідно з вимогами пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники повинні надати:
- довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2017, 2018, 2019 роках;
- копію виконаного (чи такого, що виконується) аналогічного договору на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі;
- листи – відгуки з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
У складі тендерної пропозиції Учасника № 2 вищеназване документи відсутні.
Крім того, відповідно до вимог підпункту 1.6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД Замовник зобов’язав учасників надати «документ, який підтверджує наявність власного автомобільного транспорту або копію договору оренди автомобільного транспорту, обладнаного під перевозку продуктів харчування, а також копію санітарного паспорту на зазначений автомобіль».
У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (файл «Інфармація про автомобіль.pdf»), однак копія санітарного паспорту на вказаний автомобіль у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня.
Також відповідно до вимог підпункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати «копії договорів поставки будь-якого товару, укладені протягом останніх трьох років із Замовником. Зазначені документи надаються тільки тими Учасниками, які мали договірні відносин із Замовником. У випадку виявлення факту неналежного виконання Учасником договірних зобов’язань, дострокового розірвання договорів або виявлення факту надання недостовірних відомостей, тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям».
Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, встановлений факт договірних відносин між Замовником та Учасником. Так, за результатами декількох процедур відкритих торгів між Замовником та ФОП Сухопяткін А.В. укладені відповідні договори, наприклад:
- договір від 29.01.2018 № 17 за ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (номер ID: UA-2017-12-15-001686-b);
- договір від 23.04.2018 № 87 за ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи (номер ID: UA-2018-03-22-000704-b);
- договір від 19.08.2019 № 139 за ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (номер ID: UA-2019-07-16-001241-b) та інші.
Проте у складі тендерної пропозиції Учасника копії названих або інших договорів, укладених між Замовником та Учасником, відсутні.
Крім того, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель,) договір від 19.08.2019 № 139 був достроково розірваний за ініціативою Учасника. Зокрема, згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю причина дострокового розірвання договору – «від Постачальника надійшов лист із повідомленням про неможливість в подальшому виконувати поставки згідно умов укладеного договору».
Разом з тим Замовник на порушення умов підпункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до ТД та вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Сухопяткін А.В., визнав його переможцем процедури закупівлі та 27.01.2020 уклав з ним договір № 16.
В ході моніторингу також встановлено, що Замовник на порушення вимог частини третьої статті 30 Закону не надав відповідь учаснику ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» на вимогу, розміщену в електронній системі закупівель 16.01.2020 за номером UA-2019-12-11-001858-b.c1.
Період усунення порушень:
10.02.2020 17:13 - 25.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2020 17:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду Вашого висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства стосовно публічної закупівлі UA-2019-12-11-001858-b повідомляємо наступне.
Порушення законодавства усунуті шляхом дострокового розірвання публічної закупівлі, із Постачальником укладено відповідну додаткову угоду 07.02.2020 року.
Крім того повідомляємо, що 20.01.2020 року на електронну адресу ТОВ "Промагротрейд" було надано відповідь на звернення Учасника. Скан-копія відповіді додається
Дата публікації звіту:
11.02.2020 09:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
11.02.2020 09:40