-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
молочні продукти різні
Завершена
312 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 560.00 UAH
Номер:
dbe20f21e1ab4791b02dde189b754e11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.02.2020 00:00
Період моніторингу:
11.02.2020 10:34 - 04.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2020 № 36
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-11-001645-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 11 грудня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Комунального закладу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.12.2019 № 51 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ» (далі – Учасник № 1); ФОП Сухопяткін Артем Володимирович (далі – ФОП Сухопяткін А.В., Учасник № 2); протокол уповноваженої особи від 03.01.2020 № 06 (далі – протокол № 06); договір від 27.01.2020 № 17; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель, про укладений договір за результатами процедури за номером ID UA-2019-07-16-001241-b.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ» відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до протоколу № 06 підставою для відхилення стало ненадання «нової редакції тендерної пропозиції з урахуванням змін, які відбулися в результаті аукціону».
Згідно з вимогами пункту 6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД «У разі зміни ціни пропозиції після аукціону: Учасник, пропозиція якого отримала статус «Оцінка», зобов’язаний (протягом 1 (одного) робочого дня після допущення його пропозиції до розгляду) розмістити на електронному торговому майданчику (скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою Учасника) заповнений Додаток 2 (цінова пропозиція) в новій редакції (із змінами відповідно до останньої запропонованої ним ціни на аукціоні)».
Згідно з положеннями частини п’ятої статті 25 Закону, учасник має право вносити зміни до тендерної пропозиції виключно до закінчення строку її подання. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, зазначений в оголошенні – 26.12.2019. Таким чином, оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону не є змінами до тендерної пропозиції в розумінні Закону.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію Учасника № 1 в цій частині без належних підстав.
Разом з тим аналізом тендерної пропозиції Учасника № 1 встановлено, що вона не відповідає умовам ТД в частині ненадання санітарного паспорту на автомобіль, як то вимагається Замовником за умовами підпункту 1.6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД.
Крім того, на порушення вимог підпункту 4 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД у складі тендерної пропозиції Учасника № 1 відсутня копія довідки з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та про відсутність простроченої заборгованості по кредитам.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника № 1 не відповідає умовам ТД в цій частині та, як наслідок, підлягала відхиленню на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Сухопяткін А.В. встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, згідно з вимогами пункту 1 розділу 1 Додатку № 1 до ТД для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники повинні надати листи-відгуки з інформацією про належне виконання аналогічного договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків.
У складі тендерної пропозиції Учасника № 2 вищеназвані листи-відгуки відсутні.
Крім того, відповідно до вимог підпункту 1.6 розділу 1 Додатку № 1 до ТД Замовник зобов'язав учасників надати «документ, який підтверджує наявність власного автомобільного транспорту або копію договору оренди автомобільного транспорту, обладнаного під перевозку продуктів харчування, а також копію санітарного паспорту на зазначений автомобіль».
У складі тендерної пропозиції Учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (файл «Інфармація про автомобіль.pdf»), однак копія санітарного паспорту на вказаний автомобіль у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня.
Також відповідно до вимог підпункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати «копії договорів поставки будь-якого товару, укладені протягом останніх трьох років із Замовником. Зазначені документи надаються тільки тими Учасниками, які мали договірні відносин із Замовником. У випадку виявлення факту неналежного виконання Учасником договірних зобов'язань, дострокового розірвання договорів або виявлення факту надання недостовірних відомостей, тендерна пропозиція відхиляється як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям».
Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, встановлений факт дострокового розірвання договору від 19.08.2019 № 139, укладеного між Замовником та Учасником № 2 за результатами процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-07-16-001241-b (ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки). Зокрема, згідно зі звітом про виконання договору про закупівлю причина дострокового розірвання договору – ініціатива Учасника № 2, а саме: «від Постачальника надійшов лист із повідомленням про неможливість в подальшому виконувати поставки згідно умов укладеного договору».
Разом з тим Замовник на порушення умов підпункту 1.4 розділу 1 Додатку № 1 до ТД та вимог абзацу другого пункту першого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Сухопяткін А.В. та визнав його переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 8 Додатку № 3 «Якісні вимоги» до ТД, учасники повинні надати «копії документів, що засвідчують відповідність запропонованого Товару вимогам Замовника, якість та безпеку запропонованої продукції в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством». Тендерна пропозиція Учасника № 2 не містить жодного документу на виконання названої вимоги Замовника.
Отже, тендерна пропозиція Учасника № 2 не відповідає умовам ТД в цій частині та, як наслідок, підлягала відхиленню на підставі пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, проте Замовник визнав ФОП Сухопяткін А.В. переможцем торгів та 27.01.2020 уклав з ним договір № 17.
Період усунення порушень:
11.02.2020 14:41 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2020 14:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами розгляду Вашого висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства стосовно публічної закупівлі UA-2019-12-11-001645-b повідомляємо наступне. Порушення законодавства усунуті шляхом дострокового розірвання публічної закупівлі, із Постачальником укладено відповідну додаткову угоду 12.02.2020 року.
Дата публікації звіту:
18.02.2020 09:17
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.02.2020 09:38