• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92. Дизельне паливо.

Завершена

342 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 160.00 UAH
Номер: a00b602340a14ac593d661ec1bce18ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-12-000191
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.01.2020 17:38 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.01.2020 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення 11 UA-2019-12-11-001181-b Комунальне підприємство «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 25012889) RISK1-3-1 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Ритуальна Служба (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі - Переможець), протокол про визначення переможця від 02.01.2020р. №01, повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пунктів 9 та 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 датою та часом оприлюднення/подання інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження/ органів державного фінансового контролю, розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Керуючись частиною абзацом 2 пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднена тендерна документація 11.12.2019, проте накладений кваліфікований електронний підпис посадової особи лише 13.12.2019, що є порушенням норми абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Період усунення порушень: 14.01.2020 12:46 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 12:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490. шляхом накладення кваліфікованного електронного підпису.
Дата публікації звіту: 16.01.2020 11:20

Запити/Пояснення