-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92. Дизельне паливо.
Завершена
342 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 160.00 UAH
мін. крок: 0% або 160.00 UAH
Номер:
a00b602340a14ac593d661ec1bce18ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-12-000191
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2020 00:00
Період моніторингу:
09.01.2020 17:38 - 31.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.01.2020 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер назва замовника Ймовірні порушення
11 UA-2019-12-11-001181-b Комунальне підприємство «Ритуальна служба» (код ЄДРПОУ 25012889)
RISK1-3-1
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розкриття тендерних пропозицій, визначення переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Ритуальна Служба (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" (далі - Переможець), протокол про визначення переможця від 02.01.2020р. №01, повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пунктів 9 та 10 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477 датою та часом оприлюднення/подання інформації в електронній системі закупівель є дата та час унесення та заповнення її через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/органу оскарження/ органів державного фінансового контролю, розміщенням/оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Керуючись частиною абзацом 2 пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднена тендерна документація 11.12.2019, проте накладений кваліфікований електронний підпис посадової особи лише 13.12.2019, що є порушенням норми абзацу 2 пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490.
Період усунення порушень:
14.01.2020 12:46 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2020 12:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490. шляхом накладення кваліфікованного електронного підпису.
Дата публікації звіту:
16.01.2020 11:20
Запити/Пояснення
Номер:
1741f38594b54050ab3edfe13c0a6785
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
14.01.2020 13:26
Опис:
Прошу надати роз’яснення змісту висновку та своїх зобов’язань, визначених у ньому.