• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об’єкту: Реконструкція лівобережної дамби р.Тиса на ділянці с. Теково – с. Гетеня Виноградівського району Закарпатської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів) (джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Зміцнення транскордонної безпеки спільними заходами, спрямованими на запобігання паводків та затоплення внутрішніми водами у межиріччі річок Тиса і Тур» Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р.)

Повторна закупівля. 2019 рік. Відкриті торги з публікацією на англійській мові. Джерело фінансування - кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Грантовий контракт № HUSKROUA/1701/LIP/003 від 13.08.2019р. УВАГА: Закупівля Робіт за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.

Завершена

39 150 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 80 000.00 UAH
Номер: b8ae8864de3f4aedb631aa3f37b0879c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-20-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 20.05.2021 13:28 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.05.2021 Ужгород № 331 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана АНІЩЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19.05.2021№ 331 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-12-10-004629-b 10.12.2019 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд» встановлено порушення абзацу другого пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині не відміни процедури закупівлі встановлено порушення абзацу третього частини п’ятої статті 28 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору за додатковою угодою від 27.08.2020 №2 встановлено порушення абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність оприлюднення повідомлень про внесення змін за додатковими угодами від 30.03.2020 №1 та від 09.09.2020 №3, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 01.12.2019 № 300-IX, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність оприлюднення повідомлень про внесення змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Виноградівська пересувна механізована колона №78» (далі - ПрАТ «Виноградівська ПМК №78»), товариств з обмеженою відповідальністю «КОВАТЕХБУД», «БУД ПРОМ ЛАЙН» та «Спільне підприємство «БУДУЧНІСТЬ» (далі - ТОВ «Коватехбуд», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» та ТОВ «Спільне підприємство «БУДУЧНІСТЬ»); протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.01.2020; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 26.02.2020 №26/02/20 Тек; повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2020; договір на виконання робіт від 10.03.2020 № 1-03/2020 BT, додаткові угоди від 30.03.2020 №1, від 27.08.2020 №2, від 09.09.2020 №3; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.02.2020№ 3007-р/пк-пз; пояснення надані Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 31.05.2021 року. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерних пропозицій учасників та допущення їх до аукціону встановлено, що до аукціону допущено дві тендерні пропозиції: ТОВ «Коватехбуд» та ПрАТ «Виноградівська ПМК №78». Тендерні пропозиції учасників ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» та ТОВ «Спільне підприємство «БУДУЧНІСТЬ» відхилені на законодавчих підставах, як такі що не відповідають вимогам тендерної документації. Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд», яку допущено до аукціону, встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині їх документального підтвердження у спосіб, установлений Замовником в тендерній документації та пункту 10 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, учаснику необхідно, зокрема, підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази у наступний спосіб: «Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за Формою передбаченою цим Додатком за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі. Кількість технічних засобв, механізмів та автотехніки повинна бути не нижче мінімальної, передбаченої Замовником. Для підтвердження наявності машин та механізмів (надалі «техніки») мають бути надані сканкопії оригіналів або копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують належність техніки Учаснику або орендодавцю чи лізингодавцю). У разі якщо техніку залучено на умовах оренди чи лізингу або залучено на іншому праві, Учасник додатково до вищезазначених документів, також надає оригінали або копії відповідних договорів або інших документів на право користування залученою технікою або скан-копію офіційного листа власника такої техніки на ім’я Учасника або Замовника торгів про готовність виконати відповідне завдання». Проте, аналізом документів, наявних у складі тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд», встановлено, що учасником подана довідка з переліком обладнання та матеріально технічної бази (файл «21.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази.pdf»), який відповідає мінімально необхідній кількості механізмів, технічних засобів та автомобільної техніки, заявленої Замовником у тендерній документації, згідно якої ТОВ «Коватехбуд» орендує у фізичної особи-підприємця Копач Віктор Іванович (далі - ФОП Копач Віктор Іванович) коток BOMAG BW174AC за договором оренди від 05.12.2019 №2/12 та бульдозер CATERPILLAR D5 HXL за договором оренди від 01.07.2019 №01/07. Проте, договори оренди зазначеної техніки, надані учасником на підтвердження вимог Замовника (файли «21.1.3 Копія договору оренди котка BOMAG BW174AC.pdf» та «21.1.2 Копія договору оренди бульдозера CATERPILLAR D5 HXL.pdf») не містять актів приймання-передачі предмету оренди, які є невід’ємними частинами договорів та слугують підтвердженням саме наявності у володінні орендаря предмету оренди. Також, лист, наданий учасником від ФОП Копач Віктор Іванович до договору оренди є по суті гарантією про укладення договору про оренду бульдозера CATERPILLAR D5 HXL, а не підтвердженням факту його передачі орендодавцю. Таким чином, учасником ТОВ «Коватехбуд» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази у спосіб, установлений Замовником у тендерної документації. Окрім того, Замовником у пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання сканкопії антикорупційної програми Учасника та документу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми Учасника - за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за №326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи та установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (зі змінами), затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням. Проте, на порушення умов пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, учасником ТОВ «Коватехбуд» у складі тендерної пропозиції надано Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 18.04.2016 № 14, яка не відповідає Типовій антикорупційній програмі. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Коватехбуд» підлягала відхиленню, як така, що не відповідає умовам, встановленим в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та на підтвердження пункту 10 частини першої статті 17 Закону. Однак, за результатами розгляду тендерних пропозицій на порушення абзацу другого пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив учасника ТОВ «Коватехбуд» та, як наслідок, всупереч вимог абзацу третього частини п’ятої статті 28 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив процедуру закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020 №1-03/2020 BT за додатковою угодою від 27.08.2020 №2 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено, чим порушено абзац дев’ятий частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 04.06.2021 10:35 - 19.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2021 10:35

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява до Західного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021р. № 15-03/745. 18.06.2021р. документи направлено до Закарпатського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 18.06.2021 17:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок моніторингу Держаудитслужби № UA-M-2021-05-20-000005 від 04 червня 2021 року, Тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річки Тиса повідомляє про наступне. Результати Моніторингу були розглянуті на засіданні Тендерного комітету, яке відбулося 07 червня 2021 року. За результатами засідання прийнято наступні рішення: 1) Посилити роботу з підготовки тендерної документації процедур закупівель, зокрема у частині вимог до учасників щодо надання додаткового документального підтвердження до поданих договорів (зокрема щодо договорів оренди техніки , що підтверджує наявність матеріально технічної бази учасника; 2) Встановити дієвий контроль за строками оприлюднення інформації - додаткових угод до договорів закупівлі ( у разі якщо такі додаткові угоди вносять зміни до істотних умов договору та підлягають обов’язковому розміщенню згідно ч. 5 ст. 41 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Водночас, БУВР Тиси не погоджується з висновком за результатами моніторингу щодо виявлення порушень у частині неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлю, не відхилення тендерних пропозицій, а також щодо неповного відображення Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу інформації щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Щодо першого порушення то у висновку зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020 №1-03/2020 BT за додатковою угодою від 27.08.2020 №2 на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником не оприлюднено, чим порушено абзац дев’ятий частини першої статті 10 Закону. Вважаємо, що в даному випадку при проведенні перевірки надано неналежну оцінку ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме ч. 7 ст. 41 якою визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. З аналізу вказаної норми випливає, що Замовник оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю лише в разі внесення змін, які стосуються істотних умов договору, а вданому випадку зміни вносились щодо банківських реквізитів (зміна номера банківського рахунка), які не є істотними умовами договору. Щодо другого та третього порушення, то у висновку зазначено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Коватехбуд», яку допущено до аукціону, встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині їх документального підтвердження у спосіб, установлений Замовником в тендерній документації та пункту 10 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації, учаснику необхідно, зокрема, підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази у наступний спосіб: «Лист (довідка) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за Формою передбаченою цим Додатком за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі. Кількість технічних засобів, механізмів та автотехніки повинна бути не нижче мінімальної, передбаченої Замовником. Для підтвердження наявності машин та механізмів (надалі «техніки») мають бути надані сканкопії оригіналів або копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію, що підтверджують належність техніки Учаснику або орендодавцю чи лізингодавцю). У разі якщо техніку залучено на умовах оренди чи лізингу або залучено на іншому праві, Учасник додатково до вищезазначених документів, також надає оригінали або копії відповідних договорів або інших документів на право користування залученою технікою або скан-копію офіційного листа власника такої техніки на ім’я Учасника або Замовника торгів про готовність виконати відповідне завдання». Також у висновку зазначено, що тендерна пропозиція містить інформацію про коток BOMAG BW174AC за договором оренди від 05.12.2019 №2/12 та бульдозер CATERPILLAR D5 HXL за договором оренди від 01.07.2019 №01/07, проте, договори оренди зазначеної техніки, надані учасником на підтвердження вимог Замовника (файли «21.1.3 Копія договору оренди котка BOMAG BW174AC» та «21.1.2 Копія договору оренди бульдозера CATERPILLAR D5 HXL») не містять актів приймання-передачі предмету оренди, які є невід’ємними частинами договорів та слугують підтвердженням саме наявності у володінні орендаря предмету оренди. Хоча, самого Акту приймання-передачі не додано до тендерної пропозиціїї, однак, умови щодо проведення тендеру не містять вимог щодо надання всіх додатків до договору оренди. – Додаток 3 Тендерної документації «Квалфікаціні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників проо відповідність їх таким критеріям» Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (стор. 2 Додатку 3). Окрім того, при проведені перевірки не взято до уваги, що учасником додано сканкопії техпаспортів на вказану техніку, які згідно Договору підтверджують наявність такої техніки в оренді. Також у висновку зазначено, що замовником у пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункті 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації установив вимогу до учасників про надання сканкопії антикорупційної програми Учасника та документу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми Учасника - за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, яке зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.03.2017 за №326/30194 затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи та установлено що юридичні особи, визначені у частині 2 статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII (зі змінами), затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми, затвердженої цим рішенням. Проте, на порушення умов пп.22.8 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 8 Додатку № 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» до тендерної документації та рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75, Учасником ТОВ «Коватехбуд» у складі тендерної пропозиції надано Антикорупційну програму, затверджену наказом директора від 18.04.2016 № 14, яка не відповідає Типовій антикорупційній програмі. Такий висновок також не відповідає ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з наступним. Пунктом 10 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). З вищевикладено вбачається, що Замовник вправі відмовити лише з підстав відсутності антикорупційної програми, а не її відповідності чи невідповідності Типовій антикорупційній програмі. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відтак, у Замовника в даному випадку були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції та скасування закупівлі з вказаної підстави. З вищевикладеного вбачається, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Коватехбуд» не підлягала відхиленню, оскільки відповідала умовам, встановленим в тендерній документації на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та наявності антикорупційної програми. Щодо четвертого порушення повідомляємо наступне: У висновку зазначено, що за результатами аналізу питання щодо повноти відображення Замовником інформації про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що оголошення про проведення процедури відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено абзац восьмий частини другої статті 21 Закону. Такі твердження не відповідають дійсності та спростовуються роздруківкою із веб-порталу про закупівлю, відповідно до якої: п. 10 розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 3915000,00 грн.; п. 14 розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 100000,00 грн.;п. 15 вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник виманає його надати): електронна гарантія. Додатково інформуємо, що на запит Тендерного комітету, ДП "Прозоро" - адміністратор системи, а також майданчик Zakupki.prom.ua" повідомили, що інформація стосовно закупівлі UA-2019-12-10-004629-b - відображена на веб-порталі Уповноваженого органу у повному обсязі (у тому числі у частині тендерного забезпечення), що підтверджується роздруківкою графічної інформації із веб-порталу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-10-004629- перехід у Розділ "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" . Також, згідно офіційного повідомлення ДП "ПРОЗОРО" доступного для перегляду на веб-ресурсі ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/news/novyy-etap-rozvytku-systemy, а саме "Prozorro оголошує новий етап розвитку системи закупівель: електронізацію критеріїв у тендерній документації" безпосередне відображення інформації про умови тендерного забезпечення на головній стартовій сторінці закупівлі (без заходу у розділ "Друкувати оголошення PDF") введено в дію лише з 03 грудня 2021 року шляхом впровадження змін до технічного регламенту системи ПРОЗОРО, завдяки яким система відображає інформацію про тендерне забезпечення безпосередньо в Оголошенні на головній стартовій сторінці закупівлі - з 03 грудня 2020 року. З огляду на вищенаведене, інформація про тендерне забезпечення процедур закупівель оголошених до 03 грудня 2021 року, розташовується у Розділі "Оголошення про проведення" - "Друкувати оголошення PDF" – та отримується шляхом роздруківки графічної форми у форматі PDF. Починаючи з 03 грудня 2021 року така інформація відображається на безпосередньо на стартовій сторінці Оголошення про закупівлю, однак така вимога, не може стосуватися закупівлі, яка була оголошена в 2019 році до набрання чинності змін до технічного регламенту системи "Прозоро" . Закупівля № UA-2019-12-10-004629-b була оголошена 10 грудня 2019 року.
Дата публікації звіту: 11.06.2021 23:09

Запити/Пояснення