• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо, скраплений газ (пропан або суміш пропану з бутаном)

Завершена

892 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 463.75 UAH
Номер: 44488390b29941b2a4fdc815eb3bfbd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-09-17-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 17.09.2020 19:28 - 09.10.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2020 №190 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.09.2020 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.09.2020 № 190 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 19. UA-2019-12-10-003686-b 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 343-55-02, zurkova.alla@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що замовником в порушення вимог пункту другого частини четвертої статті 36 Закону, укладено додаткові угоди від 28.02.2020 №2, від 09.07.2020 №4 та від 05.08.2020 №5 до договору від 27.01.2020 №2 на зміну ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання цін товарів на ринку. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання додаткової угоди відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція до 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Валківської міської ради (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протоколом від 10.12.2019 №77, тендерні пропозиції ТОВ «Татнєфть - АЗС – Україна», ФОП «КАРАКАПТАН ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ», ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.01.2020 №1, від 11.01.2020 №5 та від 14.01.2020 №7, вимога усунення порушення, повідомлення про намір укласти договір від 14.01.2020 року, договір від 27.01.2020 №2, додаткові угоди від 27.01.2020 №1, від 28.02.2020 №2, від 23.04.2020 №3, від 09.07.2020 №4, від 05.08.2020 №5, пояснення Замовника, експертні висновки (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати: станом на 18.02.2020 №ОИ-5854, станом на 06.07.2020 №ОИ-6305, станом на 28.07.2020 №ОИ-6395. Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю встановлено, що за результатом проведення вказаної процедури закупівлі Замовником укладено договір з переможцем торгів ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 27.01.2020 №2 на суму 759 876,00 гривень. Відповідно частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. До договору від 27.01.2020 №2 внесено зміни в бік збільшення вартості бензину А-92, дизельного палива та скрапленого газу додатковими угодами від 28.02.2020 №2, від 09.07.2020 №4 та від 05.08.2020 №5. Додатковою угодою від 28.02.2020 № 2 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 літр бензину А-92, за 1 літр дизельного палива, за 1 літр скрапленого газу, що підлягають постачанню, які склали – 23,40 грн, 23,40 грн та 10,98 грн з урахуванням податку на додану вартість, відповідно, а також зменшено кількість бензину А-92 до 9 368,6923 літрів (зменшено на 879,3077 літрів), дизельного палива до 3 681,4102 літрів (зменшено на 318,5898 літрів) та скрапленого газу до 8 639,8907 літрів (зменшено на 660,1093 літрів). Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються листом ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 27.02.2020 № 0018/27, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором з наступними додатками : експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати станом на 18.02.2020 №ОИ-5854. Однак, зазначена інформація експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості, що склалися станом на 18.02.2020, зокрема на бензин А-92 ціни становили в розмірі 26,68 грн, на дизельне паливо в розмірі 26,87грн, на газ автомобільний в розмірі 12,05 грн з урахуванням податку на додану вартість за літр. Додатковою угодою від 09.07.2020 № 4 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 літр скрапленого газу, що підлягає постачанню, яка склала 10,98 грн з урахуванням податку на додану вартість, а також зменшено кількість скрапленого газу до 8 124,9271 літрів (зменшено на 514,9636 літрів). Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються листом ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 07.07.2020 № 0018/29, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором з наступними додатками : експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати станом на 06.07.2020 №ОИ-6305. Однак, зазначена інформація експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості, що склалися станом на 06.07.2020, зокрема на газ автомобільний в розмірі 11,79 грн з урахуванням податку на додану вартість за літр. Додатковою угодою від 05.08.2020 № 5 до договору сторонами внесено зміни до істотних умов договору та підвищено ціну за 1 літр скрапленого газу, що підлягає постачанню, яка склала 11,94 грн з урахуванням податку на додану вартість, а також зменшено кількість скрапленого газу до 7 757,0938 літрів (зменшено на 367,8333 літрів). Відповідно до наданих Замовником копій документів та пояснень, підстави внесення змін до істотних умов Договору замовником обґрунтовуються листом ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» від 05.08.2020 № 0033/57, щодо необхідності підняття ціни за одиницю товару за договором з наступними додатками : експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати станом на 28.07.2020 №ОИ-6395. Однак, зазначена інформація експертний висновок (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати відображає висновки експерта щодо середньоринкової вартості, що склалися станом на 28.07.2020, зокрема на газ автомобільний в розмірі 11,99 грн з урахуванням податку на додану вартість за літр. Таким чином, експертні висновки (висновок про вартість) Запорізької торгово-промислової палати станом на 18.02.2020 №ОИ-5854, станом на 06.07.2020 №ОИ-6305 та станом на 28.07.2020 №ОИ-6395 не підтверджують коливання цін бензину А-92, дизельного палива та скрапленого газу на ринку в бік збільшення в періоді між укладанням договору та додатковими угодами від 28.02.2020 №2, від 09.07.2020 №4 та від 05.08.2020 №5 до договору від 27.01.2020 №2 (з 27.01.2020 року по 05.08.2020 року) чим в свою чергу укладання вищевказаних додаткових угод, суперечить вимогам пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону та абзацу 2 п.п. 11.8 Розділу XI договору від 27.01.2020 № 2.
Період усунення порушень: 29.09.2020 12:08 - 14.10.2020 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2020 12:08

Оскарження висновку в суді

Опис: 12 жовтня 2020 року подано адміністративний позов про скасування висновку до Харківського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 12.10.2020 14:45

Запити/Пояснення