• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти (сир кисломолочний, сир твердий)

Завершена

1 674 930.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 374.65 UAH
Номер: 26110f341e1849b181710bededc31ad9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.03.2020 12:49 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.03.2020 № 14 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 23.03.2020 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-12-10-002438-b 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 66) 991-70-21, nastya1807nastya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Лисичанської міської ради (далі - Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 10.12.2019 № 204/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «Торговая компания «Тандем» та ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.01.2020 № 3 та від 09.01.2020 № 4; повідомлення про намір укласти договір; договір на закупівлю товару за державні кошти від 22.01.2020 року № 8; додаткову угоду від 22.01.2020 року № 1; додаткову угоду від 02.03.2020 року № 2. За результатами моніторингу встановлено, що на підтвердження умов пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації учасником ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» у складі своєї тендерної пропозиції надано копію договору оренди нежитлових приміщень від 01.01.2018 року б/н, відповідно до пункту 6.1 якого термін дії договору до 31.12.2020 року, та договір на виконання робіт (послуг) № 48-13.6 від 03.01.2019 року на дератизацію складських приміщень, термін дії якого відповідно до пункту 9.1 діє до 31.12.2019 року. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель 09.01.2020 року оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 09.01.2020 № 4, відповідно до якого зазначено, що у складі тендерної пропозиції ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» «…надано копію діючого договору на проведення дератизації/дезінфекції складських приміщень», що не відповідає дійсності, так як на момент складання протоколу (09.01.2020 року) вищезазначений договір був вже недійсний, чим порушено умови пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації. Також встановлено, що у складі тендерної пропозиції наданий договір на виконання робіт (послуг) № 12-13.6 від 26.12.2018 року на дезінфекцію автомобільного транспорту, який буде перевозити харчові продукти, відповідно до пункту 9.1 якого договір діє до 31.12.2019 року. Проте, на момент визнання переможцем учасника ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» (09.01.2020 року) цей договір був вже недійсний, що порушує вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Крім того встановлено, що на підтвердження умов пункту 1.3 Додатку 3 до тендерної документації ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» надає декларацію виробника № 12 від 12.02.2019 року на сир кисломолочний 9 %, яка має не доступний до перегляду та неналежний рівень зображення, зокрема стовбець «дата кінцевого терміну реалізації до» зі зміщення рядків, що не відповідає умовам пункту 1 Розділу 3 до тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» не дотримано встановленої форми, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації, а саме, у графі «Реквізити банку» не зазначено адреси банку, в якому учасник обслуговується, чим порушено умови Додатку 1 до тендерної документації. Також встановлено, що наданий у складі своєї тендерної пропозиції ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» лист-відгук від 12.12.2018 вих. № 12 про виконання аналогічних договорів № 45 від 30.06.2017 та №115 від 01.09.2018, укладених з ФОП «Чорнобривко Ольга Олександрівна», не містить обсягів виконання даних договорів, що не відповідає умовам пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що переможцем торгів ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» на вимогу пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації не надано в електронному вигляді гарантійний лист щодо підтвердження постачання товару не менше 50% загального обсягу по заявленій ціні 3 раунду аукціону, чим порушено умови пункту 5 Розділу 3 та пункту 4 Розділу 6 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Нагорянська Наталія Юріївна» та уклав з ним договір на закупівлю за державні кошти від 22.01.2020 року № 8.
Період усунення порушень: 30.03.2020 15:23 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2020 15:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами обговорення питання порядку денного, члени тендерного комітету вирішили: 1. Розірвати договір № 8 від 22.01.2020 року з ФОП Нагорянська Н.Ю., з причини встановлених порушень за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 23.03.2020 р. № 14 м. Сєвєродонецьк. 2. Розробити, підписати та викласти на електронний майданчик Додаткову угоду між Замовником відділом освіти Лисичанської міської ради та Учасником ФОП на горянська Н.Ю. про розірвання Договору №8 від 22.01.2020. .
Дата публікації звіту: 01.04.2020 14:20