-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо великої рогатої худоби, свіже чи охолоджене
Завершена
1 821 899.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 110.00 UAH
Номер:
8af47805d2c945579c52d0315de42225
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 13:47 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2020 № 58
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2020 № 58
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-12-10-002065-b, 10.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Олена КАЧКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, не допускати вказаного порушення у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 16.01.2020 № 4-2020; додаткова угода від 16.01.2020 № 1 до договору від 16.01.2020 № 4-2020; додаткова угода від 20.02.2020 № 2 до договору від 16.01.2020 № 4-2020; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення отримані від Управління освіти Шосткінської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 26.08.2020.
Під час аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в частині складання форм документів у сфері закупівель установлено, що у формах повідомлень про внесення змін до договору відсутня інформація про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін (п.14 та п.15), чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579.
Період усунення порушень:
11.09.2020 15:50 - 26.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2020 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шосткинської міської ради були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень. Відповідно 15 вересня 2020 року було проведено засідання працівників управління освіти Шосткинської міської ради що до обговорення виявлених порушень та не допущення їх в подальшій роботі. Протокол засідання підвантажений у вигляді скан-копії на 3 арк.
Дата публікації звіту:
15.09.2020 09:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшій роботі.
Дата публікації:
05.11.2020 08:19
Запити/Пояснення
Номер:
e51a01d6e8d04450bad1b1001f307db5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2020 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо великої рогатої худоби, свіже чи охолоджене» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-10-002065-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- після внесення змін додатковою угодою № 1 від 16.01.2020 до договору від 16.01.2020 № 4-2020 яка ціна продукції за одиницю товару, його кількість та, відповідно, сума бюджетних зобов’язань за цим договором, що зареєстрована в органах Державної казначейської служби України?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
93ec93cd579e4508b458573747bfea78
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.08.2020 16:07
Опис:
Управлінням освіти Шосткинської міської ради було проведено тендер за предметом закупівлі «М’ясо великої рогатої худоби, свіже чи охолоджене» Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-10-002065-b. Сума тендеру була розрахована під очікувану вартість на 2020 рік розрахунково як добуток кількості дітей, що відвідують заклади, планової кількості днів відвідування та денної норми споживання, виходячи з діючої ціни на товар. Відповідно до річного плану джерелом фінансування є змішане фінансування, а саме: 40% спеціальний рахунок (батьківська плата) та 60% місцевий бюджет. Однак, у січні 2020 року при затверджені бюджету видатки на харчування були затверджені в неповному обсязі, виходячи зі спроможності бюджету, тому при реєстрації Договору № 4-2020 від 16.01.2020 року в Державному казначействі України сума договору була зменшена на 300000,00 грн.. згідно Додаткової угоди №1 від 16.01.2020 року. Передбачалось подальше збільшення бюджетних асигнувань в межах тендерного договору за рахунок:
1) додаткового збільшення бюджетних асигнувань спеціального фонду за рахунок батьківської плати ;
2) збільшення бюджетних асигнувань загального фонду шляхом додаванням додаткових бюджетних коштів або перерозподілом коштів окремим рішенням на сесії міської ради.
Ціна, обсяги закупівель та всі інші умови Договору № 4-2020 від 16.01.2020 року залишаються без змін.