• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля

Завершена

3 135 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 500.00 UAH
Номер: ce3fe14aa90b475ea64745ae9b731395
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 27.02.2020 15:23 - 20.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.02.2020 № 09-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.02.2020 № 09-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-12-10-000677-a від 10.12.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель .
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції ФОП Михалевич Ю.А. тендерній документації установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення оголошення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та укладеного договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 10.12.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційне підприємство «КАСКАД», фізичної особи-підприємця Кулибаби Івана Івановича та фізичної особи-підприємця Михалевич Юлії Андріївни (далі – ФОП Михалевич Ю.А.), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 03.01.2020 № 2, від 09.01.2020 № 3 та від 20.01.2020 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.01.2020, договір на постачання продуктів харчування від 03.02.2020 № 10/02 (далі – договір № 10/02), додаткова угода від 03.02.2020 № 1 до договору № 10/02. Проведеним моніторингом тендерної документації установлено, що підпунктом 1.18 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації передбачено надання учасниками документів, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Виробника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (наприклад – сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005). Разом з тим, учасником ФОП Михалевич Ю.А. в складі тендерної пропозиції надано довідку без дати та без номеру про те, що на підприємстві виробника картоплі впроваджуються, застосовуються та постійно діють процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2007 (ІSО 22000:2005) без підтверджуючих документів, яка не відповідає умовам підпункту 1.18 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Михалевич Ю.А., як таку, що не відповідає умовам передбачених пунктом 1.18 пункту 5 розділу ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації та уклав договір №10/02 на суму 2 920 500,00 грн, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 05.03.2020 16:10 - 20.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2020 16:10