• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина дров’яна для непромислового призначення хвойних порід (Дрова паливні)

Завершена

2 515 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 515.50 UAH
Номер: 7befb45552374eeea534cd4ea39ae954
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.02.2020 17:30 - 25.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2020 № 10 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2019-12-09-003700-b від 09.12.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 10 частини 1 та частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерні пропозиції учасника ФОП Тімченко О.Л., яка не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK-1-4_1) не підтверджено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасника ФОП Кучерява Л.О. та переможця ФОП Тімченко О.Л. (далі – Переможець), рішення уповноваженої особи від 22.01.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 23.01.2020 року. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Відділу освіти Попільнянської селищної ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону № 922, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, а також наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, в підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документа (довідку у довільній формі), про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, тобто надання документального підтвердження інформації яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільний. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції встановлено, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання заповненої та підписаної тендерної пропозицію за формою наведеною у Додатку № 1. Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 1 тендерної документації, Замовником зазначено, що форма тендерної пропозиції заповнюється учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів. Проте, моніторингом установлено, що на порушення вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та Додатку № 1 тендерної документації, учасником ФОП Тімченко О.Л. надано тендерну пропозицію в якій не заповнено графи з інформацією щодо загальної вартості товару без врахування ПДВ. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем учасника ФОП Тімченко О.Л. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 11.02.2020 17:49 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2020 17:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі пояснюємо наступне. 1) Додатком 3 до Документації встановлено, що учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі (зведену довідку або довідки в довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у частинах першій і другій цієї статті 17 Закону. Приміткою до Додатку 3 передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства. Отже, вимога щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є формальною, а положення Документації розглядаються комплексно, а не частково. Таким чином, зазначена вимога: - не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»; - ніяким чином не впливає на хід та/або результат процедури; - права жодного з учасників не порушені. Інформація яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює фніормацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, також підтвердження цього знаходиться в Роз'ясненні Мінеконорозвитку № 3304-04/1983-06 "щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним" із відповідними листами профільних міністерств, також згідно ч. 3 ст. 17 Закону "Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу". Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати цю довідку 2) Додаток 1 до Документації містить форму «Тендерна пропозиція», яка заповнюється Учасником та надається у складі тендерної пропозиції та за результатами торгів переможцем торгів. Пунктом 5 Додатку 1 передбачено, що ціна тендерної пропозиції подається учасником шляхом заповнення електронної форми через електронну систему закупівель. Друга частина пункту 5: «Ціна за одиницю (без/з ПДВ) та загальна вартість з ПДВ» тендерної пропозиції щодо ціни заповнюються лише переможцем торгів при підготовці документального підтвердження розрахунку ціни після аукціону та визначення переможця» стосується лише переможця торгів. Тобто, вимога щодо не заповнення переможцем загальної вартості без ПДВ не означає, що даний показник повинен бути заповнений учасником, оскільки учасник заповнює лише електронну форму через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ФОП ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної Документації, також варто звернути увагу, що переможець торгів не є платником ПДВ про що надав відповідну інформацію у складі своєї пропозицію, виходячи із цього останнім і було заповнено цінові показники без урахування податку на додану вартість.
Дата публікації звіту: 14.02.2020 17:24

Запити/Пояснення