-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності; 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності, 34351100-3 Автомобільні шини; 34352100-0 Шини для вантажних автомобілів; 34352200-1 Шини для автобусів, 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки, (шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, 3 лота)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Торги відмінено
5 358 479.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 400.00 UAH
Номер:
7183bfc535864bce99b90f54d70c7840
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-19-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 12:40 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2019-12-09-000952-a 09.12.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, розкритті тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.01.2020 б/н (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.04.2020, тендерні пропозиції ТОВ «Поліпартс», ТОВ «Альфа Постачальник», ТОВ «Вайз Партнер», ТОВ «Укравтозапчастина», рішення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2020 № 3993-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.04.2020 16:08 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2020 16:08