-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове від 73% жирності
Завершена
1 601 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 008.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 008.00 UAH
Номер:
e153966b5c364019b02b135d6d983caa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-08-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.08.2020 00:00
Період моніторингу:
21.08.2020 13:53 - 15.09.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2020 № 58
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2020 № 58
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-12-09-001989-b, 09.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Олена КАЧКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог п. 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; наявність підстав застосування переговорної процедури закупівлі; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, не допускати вказаного порушення у подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього; оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 15.01.2020 № 2-2020; додаткова угода від 15.01.2020 № 1 до договору від 15.01.2020 № 2-2020; додаткова угода від 13.04.2020 № 2 до договору від 15.01.2020 № 2-2020; додаткова угода від 06.08.2020 № 3 до договору від 15.01.2020 № 2-2020; повідомлення про внесення змін до договору; пояснення отримані від Управління освіти Шосткінської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 27.08.2020.
Під час аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в частині складання форм документів у сфері закупівель та повноти оприлюдненої інформації установлено, що у формах повідомлень про внесення змін до договору щодо додаткової угоди від 15.01.2020 № 1 до договору від 15.01.2020 № 2-2020 та додаткової угоди від 13.04.2020 № 2 до договору від 15.01.2020 № 2-2020 відсутня інформація про суму договору після внесення змін та кількість товару після внесення змін (п.14 та п.15), чим порушено вимоги пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579. У повідомлені про внесення змін до договору щодо додаткової угоди від 06.08.2020 № 3 до договору від 15.01.2020 № 2-2020 опис змін, що внесені до істотних умов договору не містить кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (зменшення обсягів закупівлі), що не відповідає вимогам п. 9 частини восьмої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Період усунення порушень:
11.09.2020 15:55 - 26.09.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2020 15:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шосткинської міської ради були здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень. Відповідно 15 вересня 2020 року було проведено засідання працівників управління освіти Шосткинської міської ради що до обговорення виявлених порушень та не допущення їх в подальшій роботі. Протокол засідання підвантажений у вигляді скан-копії на 3 арк.
Дата публікації звіту:
15.09.2020 10:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовником розглянуті та враховані для недопущення їх у подальшій роботі.
Дата публікації:
05.11.2020 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
d494c979a59b49faa30a99c1523aef42
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2020 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Масло вершкове від 73% жирності» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-001989-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- після внесення змін додатковою угодою № 1 від 15.012020 до договору від 15.01.2020 № 2-2020 яка ціна продукції за одиницю товару, його кількість та, відповідно, сума бюджетних зобов’язань за цим договором, що зареєстрована в органах Державної казначейської служби України ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
ebd752b88480450790468a1d82243427
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.08.2020 10:33
Опис:
Управлінням освіти Шосткинської міської ради було проведено тендер за предметом закупівлі «Масло вершкове від 73% жирності» Ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-09-001989-b. Сума Договору № 2-2020 від 15.01.2020 року 1499894,10 грн.(з ПДВ)(один мільйон чотириста дев’яноста дев’ять тисяч вісімсот дев’яноста чотири грн.10 коп.) е не змінною. Ціна, обсяги закупівель та всі інші умови Договору № 4-2020 від 16.01.2020 року залишаються без змін.