-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо (природний газ)
Торги відмінено
840 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Номер:
876e7c7d22114aaf94b44a50412fc72d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-16-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.01.2020 00:00
Період моніторингу:
16.01.2020 17:42 - 07.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.01.2020
№ 6
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.01.2020 № 6.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
29. UA-2019-12-09-001474-b від 09.12.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію
ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ», протокол засідання тендерного комітету та повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.02.2020 № 2155.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Комунальної установи «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) законодавству у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 10 частини 1, частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в підпункті 5.4 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників гарантійного листа про відсутність підстав, для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, тобто з наданням інформації щодо відсутності підстав відмови визначених у пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону, а також наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів менше 20 мільйонів гривень.
Відповідно до підпункту 5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником установлено кваліфікаційні критерії до учасників – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Однак, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленому в підпункті 5.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, у підпункті 2.2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання гарантійного листа про дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема, Указу Президента України від 16 вересня 2015 № 549/2015, Указу Президента України від 17 жовтня 2016 року № 467/2016, рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року та від 16 вересня 2016 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність.
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
11.02.2020 17:50 - 26.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2020 17:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерним комітетом було прийнято рішення про скасування процедури закупівлі на основі висновку Держаудитслужби та неможливості усунути виявлені порушення
Дата публікації звіту:
17.02.2020 10:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
17.02.2020 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
281ed606d1d34254a530ff9fcb886b75
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
22.01.2020 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2020 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2020 № 7
Житомир
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-12-09-001474-b.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-12-09-001474-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 16 січня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16 січня 2020 року № 6 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Людмила КОСТЮК
Номер:
7d2572c1104b466da415ce15168bbd6f
Назва:
Відповідь щодо надання пояснення
Дата опублікування:
11.02.2020 11:53
Опис:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № /2155-р/пк-пз від 04.02.2020 року було виконано, а саме: було відмінено рішення про визначення переможця та повернуто на повторну кваліфікацію попереднього учасника.