• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина

Завершена

2 905 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Номер: 7235253f23f84a7da92a396f0460fc76
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 20.03.2020 13:11 - 11.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.03.2020 № 44 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 19.03.2020 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 29 UA-2019-12-09-000389-b 09.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 684-68-50, 11122nn@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 30 та абзацу 5 частини 1 статті 3 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.04.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 09.12.2019 № 3, тендерні пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. та ФОП Випущенко Л.М. (Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 29.01.2020 № 5 та від 30.01.2020 № 6, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.03.2020 № 190, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.02.2020 № 3074-р/пк-пз та від 03.03.2020 № 4076-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Перевіркою інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам ТД, оскільки ФОП Випущенко Л.М. не надано копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я персоналу, який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі, чим не дотримано вимоги п. 1.6 Додатку 1 до ТД. Таким чином, учасником ФОП Випущенко Л.М. документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Л.М. як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та уклав з ним договір від 12.03.2020 № 190 на закупівлю товарів загальною сумою 1 475 388,00 гривень. До того ж, Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мазаратій Н.І. з причини відсутності вищезазначених копій медичних карт, проте при їх відсутності в учасника ФОП Випущенко Л.М. обрано його переможцем. Вищевказане є порушенням принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, визначених абзацом шостим частини першої статті 3 Закону.
Період усунення порушень: 10.04.2020 13:23 - 25.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2020 13:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку 1. Найменування замовника: Управління гуманітарного розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області 2. Код згідно ЄДРПОУ замовника: 41810109 3. Місцезнаходження замовника: 08324, Київська область, Бориспільський район, с. Гора, вул. Центральна, 5 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2019-12-09-000389-b 5. Дата створення моніторингу: 19.03.2020 17:14 6. ID моніторингу: UA-M-2020-03-19-000048 7. Пояснення: Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі Замовника щодо встановлення порушення законодавства визначених абзацом шостим частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) – «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», щодо закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 15110000-2 М'ясо (яловичина) та надає аргументовані заперечення до висновку. Тендерний комітет не згодний з Висновками Державної аудиторської служби України наказ від 19.03.2020 № 44, оскільки відповідно до умов тендерної документації, а саме: Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», в тому числі, пунктом 1.6. передбачено подання особистих медичних книжок персоналу (в тому числі копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я), який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Мазаратій Н.І., було виявлено наступне, що учасник не надав копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я та навіть письмове пояснення, щодо не надання вищезазначеного документу. Таким чином, тендерним комітетом було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Мазаратій Н.І., відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника-переможця ФОП Випущенко Л.М., було виявлене наступне, що учасник надав особисті медичні картки персоналу в яких зазначено, що дані працівники (водії) працюють в Учасника. Що стосується копій медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я Учасник надав обґрунтоване письмове пояснення від 20.12.2019 № б/н, яке також завантажено в електронну систему закупівель. Відповідно до цього підстав для відхилення Замовником відсутні по даному питанню, тому що, учасник виконав вимоги тендерної документації. Таким чином, Замовник не згодний з Висновком Державної аудиторської служби України стосовно неправомірного визначення переможцем ФОП Випущенко Л.М. Отже, ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17-2 не підтверджена.
Дата публікації звіту: 14.04.2020 12:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
Опис: -
Дата публікації: 14.04.2020 12:39