-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (Сир кисломолочний, сир твердий)
На 2020
Завершена
714 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 570.00 UAH
Номер:
a8f054bf81fc4d5ca8e0fb85689cc36a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2020 00:00
Період моніторингу:
15.01.2020 10:30 - 06.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2020 № 3
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-12-09-000073-b 09.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-3_1
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимоги абзацу 2 пункту 2 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявленого порушення, зокрема передбачених частиною першою статті 31 Закону, та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Ніжинської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 06.12.2019 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозиції акціонерного товариства «БАЗИС», протокол засідання тендерного комітету від 11.01.2020 №10, повідомлення про намір укласти договір з акціонерним товариством «БАЗИС» від 11.01.2020.
В ході моніторингу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимогу абзацу 2 пункту 2 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579.
Таким чином, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-3-1 «Відсутність накладеного замовником електронного цифрового підпису на документах, що підлягають оприлюдненню», підтверджена.
Період усунення порушень:
22.01.2020 12:09 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 12:09
Запити/Пояснення
Номер:
84a6209d6cd14b18a05e9baa989fc2ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2020 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-09-000073-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні наступних пояснень.
З якої причини станом на 15.01.2020 відсутній електронний цифровий підпис Замовника на оголошенні про проведення процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
daebd9f46e354a8885b639bb84443e3e
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.01.2020 13:12
Опис:
На Ваше зауваження "З якої причини станом на 15.01.2020 відсутній електронний цифровий підпис Замовника на оголошенні про проведення процедури закупівлі?"- надаємо відповідь.
У зв’язку з великим навантаженням на систему «Прозоро» в кінці року , а саме грудень 2019 року, були часті перебої в роботі «Прозоро» , також просимо звернути увагу на велику кількість закупівельних процедур для Управління освіти Ніжинської міської ради в кінці 2019 року та початок 2020 року.
Тому, можемо припустити , що дана ситуація могла виникти з технічно- механічних причин.
Номер:
80fc098b4ac24f46ab37ee6815496a5f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
15.01.2020 13:09
Опис:
На Ваше зауваження "З якої причини станом на 15.01.2020 відсутній електронний цифровий підпис Замовника на оголошенні про проведення процедури закупівлі?"- надаємо відповідь.
У зв’язку з великим навантаженням на систему «Прозоро» в кінці року , а саме грудень 2019 року, були часті перебої в роботі «Прозоро» , також просимо звернути увагу на велику кількість закупівельних процедур для Управління освіти Ніжинської міської ради в кінці 2019 року та початок 2020 року.
Тому, можемо припустити , що дана ситуація могла виникти з технічно- механічних причин.