• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молочні продукти різні

Завершена

345 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Номер: 31eedcc72bf04558ab5fe8b9e4f036e6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 01.04.2020 11:30 - 23.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2020 № 53 Херсон Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-08-000024-b. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Херсонська, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Херсонська обл.), +38 (0 66) 501-12-16, oksana_shapovalova_c@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції та її оцінки встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції дійсної на дату проведення процедури (станом на 08.12.2019) (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.12.2019 №56, пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ», ТОВ «Даяна-С» та ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА, протоколи засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.12.2019 №75, від 02.01.2020 №83, від 08.01.2020 №86, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020, договір про закупівлю товарів від 22.01.2020 № 10-Т/2230, пояснення, отримані через електронну систему закупівель 17.04.2020. За результатами моніторингу установлено, що замовником при проведенні торгів неправомірно відхилено пропозицію учасника ТОВ «Даяна-С». Так, відповідно до протоколу розгляду від 02.01.2020 №83 пропозицію ТОВ «Даяна-С» відхилено у зв’язку з наступним: - вимогами частини 2 Розділу V тендерної документації визначено, що документи тендерної пропозиції, які містять персональні дані, подаються учасником разом із документом, що підтверджує дотримання учасником вимог Закону України «Про захист персональних даних» під час їх поширення та гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних. Проте моніторингом встановлено, що в тендерній документації не визначено як саме має бути оформлено зазначений документ та не вказано, що документ повинен надаватися на усіх працівників. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи Коваленко Олени Анатоліївни від 19.12.2019 №1912/13 (файл «Інші документи ТОВ Даяна С 4249.pdf» сторінка 14). - на вимогу пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії аналогічних договорів; аналогічним договором у розумінні документації є договір, предметом якого є постачання молочних продуктів. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір від 05.09.2019 № 6/19 укладений з Підприємством об'єднання громадян «Навчально-спортивна база «Скадовськ» Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» Агропромислового комплексу України». Відповідно до специфікації до договору від 05.09.2019 № 6/19 здійснюється постачання молочних продуктів. - на вимогу Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати копії договорів оренди або найму або позики дійсними на рік постачання в разі оренди або найму, або позики складських приміщень; право власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір суборенди нежитлового приміщення №1 від 02.09.2019 між ФОП Вольянов С.О та ТОВ «Даяна-С» , договір оренди від 01.09.2019 б/№ між ФОП Вольянов С.О та ФОП Ніколаєв В.В (пунктом 7.1 якого дозволено надання об’єкта в суборенду). Моніторингом встановлено, що документація не містить вимог щодо необхідності саме документального підтвердження права власності у випадку залучення складських приміщень на підставі оренди або найму. Отже, Замовником безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «Даяна-С», чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 21.04.2020 15:42 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2020 15:42

Запити/Пояснення