-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти різні
Завершена
345 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 450.00 UAH
Номер:
31eedcc72bf04558ab5fe8b9e4f036e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2020 00:00
Період моніторингу:
01.04.2020 11:30 - 23.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2020 № 53
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-12-08-000024-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції та її оцінки встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції дійсної на дату проведення процедури (станом на 08.12.2019) (далі – Закон); розгляд тендерних пропозиції та їх оцінка; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 05.12.2019 №56, пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ», ТОВ «Даяна-С» та ФОП ГОДИНА ГАННА МИКОЛАЇВНА, протоколи засідання комітету з конкурсних торгів Замовника від 28.12.2019 №75, від 02.01.2020 №83, від 08.01.2020 №86, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020, договір про закупівлю товарів від 22.01.2020 № 10-Т/2230, пояснення, отримані через електронну систему закупівель 17.04.2020.
За результатами моніторингу установлено, що замовником при проведенні торгів неправомірно відхилено пропозицію учасника ТОВ «Даяна-С».
Так, відповідно до протоколу розгляду від 02.01.2020 №83 пропозицію ТОВ «Даяна-С» відхилено у зв’язку з наступним:
- вимогами частини 2 Розділу V тендерної документації визначено, що документи тендерної пропозиції, які містять персональні дані, подаються учасником разом із документом, що підтверджує дотримання учасником вимог Закону України «Про захист персональних даних» під час їх поширення та гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних.
Проте моніторингом встановлено, що в тендерній документації не визначено як саме має бути оформлено зазначений документ та не вказано, що документ повинен надаватися на усіх працівників.
На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи Коваленко Олени Анатоліївни від 19.12.2019 №1912/13 (файл «Інші документи ТОВ Даяна С 4249.pdf» сторінка 14).
- на вимогу пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії аналогічних договорів; аналогічним договором у розумінні документації є договір, предметом якого є постачання молочних продуктів.
На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір від 05.09.2019 № 6/19 укладений з Підприємством об'єднання громадян «Навчально-спортивна база «Скадовськ» Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» Агропромислового комплексу України». Відповідно до специфікації до договору від 05.09.2019 № 6/19 здійснюється постачання молочних продуктів.
- на вимогу Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати копії договорів оренди або найму або позики дійсними на рік постачання в разі оренди або найму, або позики складських приміщень; право власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування.
На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір суборенди нежитлового приміщення №1 від 02.09.2019 між ФОП Вольянов С.О та ТОВ «Даяна-С» , договір оренди від 01.09.2019 б/№ між ФОП Вольянов С.О та ФОП Ніколаєв В.В (пунктом 7.1 якого дозволено надання об’єкта в суборенду).
Моніторингом встановлено, що документація не містить вимог щодо необхідності саме документального підтвердження права власності у випадку залучення складських приміщень на підставі оренди або найму.
Отже, Замовником безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «Даяна-С», чим порушено вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2020 15:42 - 07.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2020 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
393d3e0041af43e9a9f8c1915c7b3e84
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.04.2020 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні, яку проводить Херсонське вище училище фізичної культури Херсонської обласної ради за №UA-2019-12-08-000024-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Яким чином Ви можете пояснити відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» незважаючи на те, що, що учасником надано всі документи, які вимагалися в тендерній документації, в тому числі:договір на оренду приміщення, згоду на обробку персональних даних працівників та підтвердження наявності аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
faac5eb9c2f94b158e192faf56dbd68f
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
17.04.2020 10:52
Опис:
Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b. Повідомляємо наступне.
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 83, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації.
Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме:
«2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані
умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах.
Номер:
269d4c2144544136ad2d02aa272608d3
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
17.04.2020 10:51
Опис:
Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області по закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b. Повідомляємо наступне.
Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» (далі – Учасник) відображені у протоколі розгляду тендерної пропозиції від 02.01.2020 року № 83, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу.
Причиною відхилення стало те, що на нашу думку надані у складі тендерної пропозиції Учасника документи (інформація про дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) не були належними в контексті тендерної документації.
Така думка частково підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз (додається) по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с, а саме:
«2. Скаржник зазначає, що підпунктом 3.1 пункту 3 додатку 1 Документації встановлені наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник є суб’єктом господарювання, зареєстрованим як оператор ринку відповідно до норм чинного законодавства України, має всі необхідні документи і провадить діяльність з постачання продуктів харчування (в тому числі м’яса). Скаржник має досвід виконання договорів з постачання продуктів харчування (у тому числі м’яса). Скаржник виявив намір взяти участь у оскаржуваній процедурі закупівлі, однак дані
умови не дозволяють взяти участь у закупівлі, оскільки: - частиною першою статті 16 Закону передбачений кваліфікаційний критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не передбачає встановлення будь-яких обмежень стосовно суми такого договору. Окрім того, вищевказаний кваліфікаційний критерій встановлюється саме для того, щоб Замовник мав змогу пересвідчитись, що учасники мають досвід виконання аналогічного договору, у даному випадку – досвід з постачання продуктів харчування, а саме – м’яса; - у Скаржника наявний досвід виконання договору з постачання товару, що є предметом цієї закупівлі, а саме – м’яса (договір додається до цієї скарги). Постачання м’яса здійснювалось згідно з договорами (договір поставки від 07.09.2019 №8/19) разом з іншими продуктами харчування. Отже, у аналогічному договорі Скаржника міститься інформація про постачання й інших, разом з м’ясом, продуктів харчування. Чинним законодавством не встановлено умов, що суб’єкти господарської діяльності повинні підписувати окремі договори на кожен вид продуктів харчування. Такі суб’єкти є вільні у виборі контрагента та на власний розсуд укладають договори з постачання продуктів харчування, зазначаючи необхідний перелік таких продуктів. Стосовно коду ЄЗС, Скаржник зазначає, що суб’єкт господарювання має право укладати договори з будьякими контрагентами (як державними, так і недержавними). При цьому, взагалі не зобов’язаний враховувати вимоги щодо Порядку визначення предмету закупівлі при укладанні договору, крім випадків, коли такі договори укладаються з розпорядниками бюджетних коштів лише в межах здійснення публічних закупівель. Тобто, якщо Скаржник уклав договір на постачання продуктів харчування з приватною організацією/іншим контрагентом – не розпорядником бюджетних коштів, без проведення торгів, він не зобов’язаний визначати предмет договору відповідно до Єдиного закупівельного словника та вимог Порядку визначення предмету закупівлі. Замовник не має права встановлювати будь яких вимог до змісту договорів, укладених учасниками у минулому, зокрема вказувати як має бути визначений предмет договору. Враховуючи вищевикладене, встановлена Замовником умова Документації стосовно того, що предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо – відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі), на думку Скаржника, є дискримінаційною. Замовник зазначає, що Процедура закупівлі проводиться ним з метою виконання його статутних цілей, у даному випадку – забезпечення вихованців якісним харчуванням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Вимогами пункту 3 додатку 1 Документації передбачено, що Замовник встановлює наступні вимоги до аналогічного договору, зокрема, предметом постачання за аналогічним договором має бути виключно м'ясо (код ЄЗС ДК 021:2015: 15110000-2 М'ясо - відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі). Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.».
Враховуючи зазначене, відхилення Тендерної пропозиції Учасника відбулось на законних підставах.
Номер:
48ace59b69f3446985831b483605e78b
Назва:
Просимо надати пояснення
Дата опублікування:
23.04.2020 13:23
Опис:
Заперечення замовника на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні)
за номером UA-2019-12-08-000024-b
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
від 21.04.2020 року
Замовником в особі Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні) за номером UA-2019-12-08-000024-b Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 21.04.2020 року (далі – Висновок).
Замовник категорично не погоджується з деякими аргументами, наведеними у Висновку, у зв’язку з чим повідомляє Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про наступне:
1. Замовник погоджується, що з причини недосконалості тендерної документації виникла ситуація спірного тлумачення її окремих положень: щодо документу, який підтверджує дотримання учасником вимог Закону України «Про захист персональних даних» під час їх поширення та гарантує замовнику правомірність обробки таких персональних даних, та щодо права власності на приміщення, що залучаються для зберігання продуктів харчування. Проте, замовник не погоджується, що відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Даяна-С» з причини подання неналежного документу – аналогічного договору, було безпідставним.
Пункт 1 Констатуючої частини Висновку містить наступне положення:
«- на вимогу пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати копії аналогічних договорів; аналогічним договором у розумінні документації є договір, предметом якого є постачання молочних продуктів. На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ТОВ «Даяна-С» надано договір від 05.09.2019 № 6/19 укладений з Підприємством об'єднання громадян «Навчально-спортивна база «Скадовськ» Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» Агропромислового комплексу України». Відповідно до специфікації до договору від 05.09.2019 № 6/19 здійснюється постачання молочних продуктів.».
Абзацом 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку України від 17.03.2016 року № 454 «Про затвердження порядку предмета закупівлі», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за номером 448/28578 (далі – Порядок), встановлено наступне:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги».
Зазначена вимога Порядку відображена у положеннях тендерної документації, де зазначено, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 15550000-8 (Молочні продукти різні).
Аналіз зазначеної специфікації до договору від 05.09.2019 року № 6/19 свідчить, що за договором поставлялись наступні види продукції:
- ДК 021:2015: 15550000-8 – Молочні продукти різні;
- ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти;
- ДК 021:2015: 15510000-6 – Молоко та вершки;
- ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло.
Крім того, аргумент, що код ЄЗС ДК є вирішальним фактором для встановлення «аналогічності» договору, підкріплюється рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) від 10.03.2020 року № 4526-р/пк-пз по скарзі ТОВ «Даяна-С» по закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 (М'ясо) за номером UA-2020-02-12-001817-с., про що зазначалось у поясненнях замовника на запит (оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 14.04.2020 року в 11:09:40).
Проте, аргументи замовника, а також аргументи органу оскарження були проігноровані у Висновку, що фактично створює конфлікт інтересів між державними органами, уповноваженими, зокрема, здійснювати контроль за дотриманням законодавства під час публічних закупівель.
Додатково інформуємо, що у зв’язку із введенням та продовженням обмежувальних карантинних заходів на території України, розірвання договору про закупівлю не є можливим.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини 8 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати аргументоване роз’яснення змісту Висновку в частині ігнорування аргументів, викладених замовником у поясненнях.