-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Завершена
2 002 909.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 014.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 014.55 UAH
Номер:
6ac4309ca0a64292877f8b54e2b8b29c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2020 00:00
Період моніторингу:
31.03.2020 10:34 - 22.04.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
30.03.2020 № 68
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 68
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
7
UA-2019-12-06-003088-b 06.12.2019 Комунальний заклад «Криничанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01988226) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 4 статті 28 Закону.
За результатами питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення норм абзацу восьмого частини 1 статті 10 Закону.
За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, у тому числі UA-P-2019-12-06-006615-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація замовника, реєстр тендерних пропозицій (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ", ТОВ "СМІД ГРУП", Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.12.2019, протоколи засідань тендерного комітету від 03.02.2020 №4 та від 17.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір за підписом голови комітету з конкурсних торгів О.В. Швець від 03.03.2020, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 №703-р/пк-пз та від 28.01.2020 №1717-р/пк-пз, договір постачання природного газу від 23.03.2020 № 41АВ497-687-20, відповіді замовника від 03.04.2020 та від 16.04.2020 на питання до пояснення.
Відповідно до частини 13 статті 7-1 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 28.01.2020 №1717-р/пк-пз не проводився.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції визначеного учасника-переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" (далі – ТОВ "Дніпропетровськгаз збут") на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 03.03.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника ТОВ "СМІД ГРУП", яка правомірно відхилена як така, що не відповідала умовам тендерної документації, відбувся 17.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" фактично склав 11 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Водночас моніторингом установлено, що Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладений за результатами процедури закупівлі з переможцем процедури торгів ТОВ "Дніпропетровськгаз збут", оприлюднений на сайті Уповноваженого органу 26.03.2019, тобто на 1 день пізніше, ніж визначено вимогами частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
17.04.2020 16:11 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2020 16:11
Запити/Пояснення
Номер:
596a7b8ca36543bea8d58a7cb665f07d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2020 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b) очікуваною вартістю 2 002 909,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1.Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладений за результатами процедури закупівлі UA-2019-12-06-003088-b з переможцем процедури торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» (далі - ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ»), оприлюднений на сайті Уповноваженого органу 26.03.2019, тобто на 1 день пізніше, ніж визначено вимогами частини 1 статті 10 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
2. Згідно з пунктом 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що в Повідомленні про внесення змін до договору, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, указана дата внесення змін до договору-24.03.2020, а інформація на сайті Уповноваженого органу опублікована 30.03.2020, що на 3 дні пізніше ніж визначено частиною 1 статті 10 Закону, та замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 оприлюднено Договір постачання природного газу з ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» від 23.03.2020 №41АВ497-687-20.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено інформацію про внесення змін до договору з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону та замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 оприлюднено договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
77442f8300bf4016886325f4061da0bb
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2020 15:40
Опис:
1.Щодо несвоєчасного оприлюднення Договору постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2019-12-06-003088-b з переможцем процедури торгів ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» пояснюємо наступне: У зв‘язку з введенням протиепідемічного режиму на території України більшість організацій перейшли на дистанційне обслуговування та режим роботи «на дому». До цього списку увійшло і ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ». У зв‘язку з чим наш заклад не зміг вчасно отримати підписаний договір. Крім того повністю припинене пасажирське перевезення, а так як уповноважені особи ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗЗБУТ» які підписують договір знаходяться у м. Кам‘янське, виникли проблеми зі своєчасним підписанням договору та оприлюдненням в системі у відповідні строки.
Всі перелічені фактори відносяться до форс-мажорних обставин, що унеможливили дотримання строків оприлюднення інформації визначених чинним законодавством.
2.Щодо оприлюднення замість додаткової угоди №41АВ497-687-20 від 24.03.2020 договору постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2020 р. пояснюємо наступне: При реєстрації Договору в органом Державної казначейської служби України були зроблені зауваження щодо змісту у зв‘язку з чим у Замовника виникла необхідність внести зміни в договір. Так, як технічної можливості оприлюднити договір повторно не має, а вже оприлюднений договір не підлягає коригуванню, було прийнято рішення завантажити договір №41АВ497-687-20 від 23.03.2019 у вигляді змін.
Номер:
5ef406e3697346e0b164bc396d125224
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2020 21:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b) очікуваною вартістю 2 002 909,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"(далі - Замовник) 03.03.2020 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив не рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі «Газ природний» ID: UA-2019-12-06-003088-b з відображенням результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання та їх підписами, а Повідомлення про намір укласти договір за підписом голови комітету з конкурсних торгів О.В. Швець.
Просимо пояснити, чому 03.03.2020 інформацію про визначення Замовником переможця процедури торгів оприлюднено з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 11 Закону?
2. Згідно з частиною 4 статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" (далі – ТОВ "Дніпропетровськгаз збут") на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 03.03.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, здійснено 17.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" фактично склав 11 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону.
Поясніть, чому розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено з порушенням вимог, визначених частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ef4fc633b0aa49829e61b2b77e60c819
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2020 20:01
Опис:
Щодо несвоєчасного оприлюднення рішення про визначення переможця за процедурою закупівлі «Газ природний» (ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) за номером ID: UA-2019-12-06-003088-b пояснюємо наступне: порушення виникло у зв‘язку з тим, що секретар комітету, який персонально відповідає за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу, перебував у відпустці. Так, як інші члени комітету не мали доступу до веб-порталу Уповноваженого органу – публікація була здійснена лише після виходу секретаря з відпустки, тобто 03.03.2020 року, що спричинило порушення строків.