• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природний

Завершена

2 002 909.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 014.55 UAH
Номер: 6ac4309ca0a64292877f8b54e2b8b29c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 31.03.2020 10:34 - 22.04.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 30.03.2020 № 68 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 30.03.2020 № 68 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2019-12-06-003088-b 06.12.2019 Комунальний заклад «Криничанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 01988226) Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 4 статті 28 Закону. За результатами питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення норм абзацу восьмого частини 1 статті 10 Закону. За результатами питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідності тендерної документації вимогам Закону, укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, у тому числі UA-P-2019-12-06-006615-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація замовника, реєстр тендерних пропозицій (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ", ТОВ "СМІД ГРУП", Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут"), протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.12.2019, протоколи засідань тендерного комітету від 03.02.2020 №4 та від 17.02.2020 б/н, повідомлення про намір укласти договір за підписом голови комітету з конкурсних торгів О.В. Швець від 03.03.2020, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.01.2020 №703-р/пк-пз та від 28.01.2020 №1717-р/пк-пз, договір постачання природного газу від 23.03.2020 № 41АВ497-687-20, відповіді замовника від 03.04.2020 та від 16.04.2020 на питання до пояснення. Відповідно до частини 13 статті 7-1 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішенні від 28.01.2020 №1717-р/пк-пз не проводився. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що розгляд тендерної пропозиції визначеного учасника-переможця Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" (далі – ТОВ "Дніпропетровськгаз збут") на відповідність вимогам тендерної документації відбувся 03.03.2020, при тому що розгляд тендерної пропозиції попереднього учасника ТОВ "СМІД ГРУП", яка правомірно відхилена як така, що не відповідала умовам тендерної документації, відбувся 17.02.2020 року. Тобто розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" фактично склав 11 робочих днів, при цьому повідомлення в електронній системі закупівель щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції з викладенням відповідних аргументів замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини 4 статті 28 Закону. Водночас моніторингом установлено, що Договір постачання природного газу №41АВ497-687-20 від 23.03.2019, укладений за результатами процедури закупівлі з переможцем процедури торгів ТОВ "Дніпропетровськгаз збут", оприлюднений на сайті Уповноваженого органу 26.03.2019, тобто на 1 день пізніше, ніж визначено вимогами частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 17.04.2020 16:11 - 05.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2020 16:11

Запити/Пояснення