• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра)

КЗО СЗШ № 96

Завершена

2 120 564.64 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 602.82 UAH
Номер: 4f0632f938384679b69ed60032126b05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-09-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.01.2020 17:48 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.01.2020 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.01.2020 № 8 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2019-12-06-003027-b 06.12.2019 Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого частини 1 статті 10 Закону. Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.01.2020 №96Ш, пояснення Замовника, надані 20.01.2020 через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник оприлюднив тендерну документацію 11 грудня 2019 в 14:09 - менше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій (23 грудня 2019), що відповідно до частини 1 статті 10 Закону є порушенням строку оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу тендерної документації під час проведення відкритих торгів. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, неузгодженість складових тендерної документації та інформації про закупівлю, яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель, а саме: у пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації Замовником визначено строк надання послуг – 2020 рік (з дня укладання договору), в оголошенні про закупівлю – до 31 грудня 2020, в електронній формі закупівлі (розділ «Інформація про предмет закупівлі») строк надання послуг – 31 грудня 2020, а в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) строк поставки товарів - з дня укладання договору до 31.12.2020 року.
Період усунення порушень: 28.01.2020 18:28 - 12.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.01.2020 18:28

Оскарження висновку в суді

Опис: Хочемо зауважити наступне, що 06.02.2020 року Департаментом гуманітарної політики було подано позовну заяву у строки відповідно до ч. 10 ст. 7(1) про оскарження висновку Східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-12-06-003027-b.
Дата публікації: 10.02.2020 17:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок Східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 року відносно закупівлі UA-2019-12-06-003027-b буде оскаржено в суді відповідно до чинного законодавства України.
Дата публікації звіту: 10.02.2020 09:20

Запити/Пояснення