-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ДК 021-2015 15810000-9 (хліб білий формовий, булка студентська здобна, та паски)
Завершена
725 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 627.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 627.00 UAH
Номер:
26918a2ae80a4ef9b2718b43b3327349
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-20-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2020 00:00
Період моніторингу:
20.01.2020 16:14 - 11.02.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.01.2020 №4
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.01.2020 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2019-12-06-002514-b від 06.12.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 13 та 16 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації встановлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами моніторингу питання дотримання законодавства при укладанні договору встановлено порушення частини другої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Питання, що стали предметом моніторингу: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.12.2019 №18, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Содомори Олега Михайловича ( далі- ФОП Содомора О.М.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2019 №23, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2019, договір про закупівлю від 20.01.2020 №3.
Моніторингом тендерної документації встановлено, що Замовником в порушення :
- пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
За результатами моніторингу питання відповідності пропозиції ФОП Содомори О.М. умовам тендерної документації встановлено, що ним не надано у встановлені терміни окремі документи передбачені додатками №3 та №4 тендерної документації, а саме :
як учасником торгів:
- на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії аналогічного договору з додатками ;
- копії дозволу або ліцензії на право провадження відповідної діяльності;
- лист в довільній формі-погодження з істотними умовами договору, істотні умови договору підписані учасником торгів;
- гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ГОСТ 4583:2006 та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, а також інші документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та зазначені замовником у технічному завданні;
- довідка – підтвердження застосування заходів із захисту довкілля довільної форми.
як переможцем торгів:
- оригінал або нотаріально завірену копію документа (-ів) уповноваженого органу з інформацією про те, що фізична особа, яка є переможцем, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Однак, в порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено пропозицію ФОП Содомори О.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій Замовником 28.12.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Содомора О.М.
Однак, аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Содомора О.М. укладено 20.01.2020 року №3 на суму 429 890,00 грн, на 23-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Поряд з тим, абзацом 4 частини 1 статті 37 Закону визначено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону.
Період усунення порушень:
22.01.2020 09:39 - 06.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
22.01.2020 09:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Теребовлянський психоневрологічний будинок-інтернат повідомляє, що за результатами моніторингу Західного офісу Держаудитслужби було встановлено, що під час проведення установою процедури закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ДК 021-2015 15810000-9 (хліб білий формовий, булка студентська здобна, та паски)» переможцем торгів ФОП Содомора О.М. не надано в установлений термін окремі документи передбачені додатками до тендерної документації, а саме:
як учасником торгів: - на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії аналогічного договору з додатками ; - копії дозволу або ліцензії на право провадження відповідної діяльності; - лист в довільній формі-погодження з істотними умовами договору, істотні умови договору підписані учасником торгів; - гарантійний лист щодо дотримання технічних вимог предмету закупівлі з посиланням на ГОСТ 4583:2006 та іншим вимогам, встановленим державними стандартами, технічними умовами, нормативно-технічними документами щодо його якості, а також інші документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, та зазначені замовником у технічному завданні; - довідка – підтвердження застосування заходів із захисту довкілля довільної форми. як переможцем торгів: - оригінал або нотаріально завірену копію документа (-ів) уповноваженого органу з інформацією про те, що фізична особа, яка є переможцем, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
Аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що установою в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону договір про закупівлю з переможцем торгів ФОП Содомора О.М. укладено 20.01.2020 року №3 на суму 429 890,00 грн, на 23-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
Також встановлено, що установою в порушення : - пункту 13 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Засіданням тендерного комітету Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату від 23.01.2020 року враховуючи вищезазначені порущення було прийнято рішення розірвати Договір №3 від 20.01.2020 року з ФОП Содомора О.М. на поставку товару ( хліб білий формовий, булка студентська здобна, та паски) на загальну суму 429890.00 грн без ПДВ шляхом укладення додаткової угоди про розірвання вищезгаданого договору( Протокол №3 від 23.01.2020 року засідання Тендерного комітету Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату).
23.01.2020 року було підписано додаткову угоду №1 до Договору №3 від 20.01.2020 року з ФОП Содомора О.М., щодо розірвання вищевказаного договору(Додаткова угода додається).
Щодо порушень встановлених при формуванні тендерної документації, то можливість виправити помилки у тендерній документації на даному етапі процедури відкритих торгів у відповідності зі Законом України «Про публічні закупівлі» відсутня. Засіданням тендерного комітету Теребовлянського психоневрологічного будинку-інтернату від 23.01.2020 року було прийнято рішення відмінити процедуру відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ДК 021-2015 15810000-9 (хліб білий формовий, булка студентська здобна, та паски)».
Дата публікації звіту:
24.01.2020 11:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionContracting: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
27.01.2020 10:43