• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)

Завершена

421 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 211.00 UAH
Номер: acd837127dca49e799cf16e61e7e5832
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2020 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 29.04.2020 14:31 - 22.05.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.04.2020 № 25 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 29.04.2020 № 25 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу 4. UA-2019-12-06-000759-c 06.12.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Ковальчук Г.В. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; дотримання порядку надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон); дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; дотримання порядку надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 №202; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.12.2019; роз'яснення Замовника від 10.12.2019; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.12.2020 №233; тендерну пропозицію учасника ФОП Юхименко Микола Миколайович; звернення учасника з вимогою про усунення порушення від 27.12.2019; відповідь Замовника від 29.12.2019; повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2019; договір про закупівлю від 14.01.2020 №3/20; повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020; пояснення та документи, отримані від Замовника через електронну систему закупівель (від 07.05.2020, від 08.05.2020, від 12.05.2020 та від 14.05.2020).
Період усунення порушень: 15.05.2020 13:00 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2020 13:00

Запити/Пояснення