-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)
Завершена
421 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 211.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 211.00 UAH
Номер:
acd837127dca49e799cf16e61e7e5832
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-29-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2020 00:00
Період моніторингу:
29.04.2020 14:31 - 22.05.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2020 № 25
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 29.04.2020 № 25
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
4. UA-2019-12-06-000759-c 06.12.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Ковальчук Г.В.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону; дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; дотримання порядку надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон); дотримання порядку надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; дотримання порядку надання відповіді на звернення учасника з вимогою про усунення порушення; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 №202; звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 10.12.2019; роз'яснення Замовника від 10.12.2019; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 24.12.2020 №233; тендерну пропозицію учасника ФОП Юхименко Микола Миколайович; звернення учасника з вимогою про усунення порушення від 27.12.2019; відповідь Замовника від 29.12.2019; повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2019; договір про закупівлю від 14.01.2020 №3/20; повідомлення про внесення змін до договору від 10.03.2020; пояснення та документи, отримані від Замовника через електронну систему закупівель (від 07.05.2020, від 08.05.2020, від 12.05.2020 та від 14.05.2020).
Період усунення порушень:
15.05.2020 13:00 - 21.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2020 13:00
Запити/Пояснення
Номер:
081bc99a761a4234a13cb002e6e53b19
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
04.05.2020 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до п.п. 3.6.3. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вищевказаної процедури закупівлі учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
Згідно п. 5 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи, а саме: копію документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо) та декларація виробника, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
В ході моніторингу встановлено, що учасник-переможець процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ не надав у складі тендерної пропозиції копію документу, який підтверджує якість продукту харчування, а саме: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення.
При цьому, згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи викладене, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ як таку, що не відповідає умовам тедерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da3f8eaad14147758a2869834dd46411
Назва:
Відповідь (пояснення) на запит
Дата опублікування:
07.05.2020 12:05
Опис:
Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 04.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля) (UA-2019-12-06-000759-c)», було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме:
- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА (2248923864),
- ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ (2935919273).
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією виявилась пропозиція ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273).
Рішенням № 233 від 24.12.2020 року ФОП Юхименко Микола Миколайович (2935919273) визнано переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля (Картопля)» оскільки за результатами оцінки її пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Щодо інформацію (пояснення) з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Юхименко Микола Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3.6.3. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Юхименко Микола Миколайович на підтвердження відповідності вимогам встановленим Додатком 2 тендерної документації надано Експертний висновок Полонської районної держаної лікарні ветеринарної медицини від 30.10.2019 року № 2181 та декларація виробника на запропонований товар від 10.09.2019 року № 20. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що ФОП Юхименко М.М. витримано умови подання Додатку 2 до тендерної документації та в Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Номер:
715850aa07384cfb9c72d4bcf96ffcd3
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
07.05.2020 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Водночас внесення змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- на підставі яких документів були внесені зміни до Договору від 14.01.2020 №3\20, а саме: укладено додаткову угоду від 10.03.2020 №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8bac18a5bbaf4969a4b74d4685f1143b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.05.2020 08:06
Опис:
Відповідь на запит
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 07.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Згідно вимог пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
На підставі листа та довідки середніх споживчих цін на окремі продукти харчування Головного управління статистики у Хмельницькій області від 13.02.2020 року № 14.2-08/128-20, керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. Сканкопія листа додається.
Номер:
d3f47fdd96b04c788ad3dd40f9fe9f51
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.05.2020 07:58
Опис:
Пояснення з власної ініціативи
Пояснення з власної ініціативи. Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади до листа від 04.05.2020 року надає пояснення з власної ініціативи . В Додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи: А) Копія документу, який підтверджує якість продукту харчування (копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо), що передбачає надання інших документів. Якщо тендерна документація не передбачала подання аналогу документа, то повинен бути саме той документ, який вимагався. Тому учасник може надати всі документи, які підтверджують якість продуктів.
Номер:
0db5b120b45e4d1cb7fcb0b6266bcb71
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
13.05.2020 13:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі зернових культур та картоплі (Картопля) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-12-06-000759-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій дата та час розкриття тендерної пропозиції ФОП ЮХИМЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ - 23 грудня 2019 12:18.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 24.12.2019.
Разом з тим, протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції №233, оприлюднений Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу, датований 24 жовтня 2019 року.
Враховуючи викладене, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення) щодо причин зазначених невідповідностей та розбіжностей у датах.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7259671a655d49ab83086d43fd86ae54
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.05.2020 11:52
Опис:
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади на виконання листа від 13.05.2020 року про надання інформації (пояснень) повідомляє наступне.
Під час підготовки протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції була допущена технічна (механічна) помилка у місяці. Тому тендерним комітетом 28.12.2019 року було винесено протокол про виправлення допущеної помилки. Сканкопія додається