-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Закупівля проводиться для потреб у 2020 році
Торги відмінено
793 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 965.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 965.00 UAH
Номер:
b0e358585cb442c2bbb75c861e080c12
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-11-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2020 00:00
Період моніторингу:
11.01.2020 16:22 - 01.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2020 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2020 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2019-12-05-003130-b 05.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2020 рік відділу освіти Томашпільської селищної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Островська Ірина Миколаївна, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол засідання тендерного комітету від 10 січня 2020 року №4, повідомлення про намір укласти договір, пояснення від 15 січня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозицій учасника ФОП Островська Ірина Миколаївна, якого визначено переможцем торгів, кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації в частині відсутності:
- документів для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток №1 тендерної документації);
- результатів досліджень (скановані копії протоколів досліджень, експертні висновки чи інше) виданих акредитованою лабораторією (пункт №10 Додаток №2 тендерної документації);
- проекту договору про закупівлю (Додаток №4 тендерної документації);
- форми «Тендерна пропозиція» (Додаток №5 тендерної документації);
- обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) учасника (пункт 1 Розділ 3 тендерної документації).
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Островська Ірина Миколаївна як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та прийняв рішення про намір укласти з ним договір.
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень:
23.01.2020 17:49 - 07.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2020 17:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відміна торгів відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
28.01.2020 16:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації:
29.01.2020 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
9f0954e27efe466a8549bf6fa46dc263
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2020 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-05-003130-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань:
Яким чином учасник тендеру ФОП Островська Ірина Миколаївна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 січня 2020 року №4) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині надання:
- документів для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додаток №1 тендерної документації);
- результатів досліджень (скановані копії протоколів досліджень, експертні висновки чи інше) виданих акредитованою лабораторією (пункт №10 Додаток №2 тендерної документації);
- проекту договору про закупівлю (Додаток №4 тендерної документації);
- форми «Тендерна пропозиція» (Додаток №5 тендерної документації);
- обов’язкового накладання на подані учасником документи тендерної пропозиції електронного цифрового підпису (ЕЦП) учасника (пункт 1 Розділ 3 тендерної документації)?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
2decc0910c634936bd5abd2fea8fb4bb
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України, північного офіс Держаудитслужби, управління північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області від 11.01.2020 року Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-12-05-003130-b
Дата опублікування:
15.01.2020 13:42
Опис:
Відділ освіти Томашпільської селищної ради розглянув Ваше рішення від 11.01.2020 року № 3 «Про початок моніторингу закупівель» та інформує наступне:
Відповідно до частини 3 статті 56 Закону України «Про освіту» №2145-VIII від 05.09.2017 року, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, у підпорядкуванні яких перебувають державні і комунальні заклади освіти, забезпечують безоплатним гарячим харчуванням:
дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах (групах), дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям", які навчаються в закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) чи фахової передвищої освіти;
осіб інших категорій, визначених законодавством та/або рішенням органу місцевого самоврядування.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-XIV передбачено, що відповідальність за організацію харчування учнів (вихованців) у закладах загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності додержання в них вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм покладається на засновників (власників), керівників цих навчальних закладів.
В частині 2 статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту», організація та відповідальність за харчування дітей у державних і комунальних закладах дошкільної освіти покладаються на органи місцевого самоврядування, а також на керівників закладів дошкільної освіти.
Статтею 25 Закону України «Про освіту» № 2145-VIII від 05.09.2017 року встановлені права і обов’язки засновника закладу освіти частиною 2 цієї ж статті передбачено права і обов’язки засновника закладу або уповноваженої ним особи.
Рішенням 6 позачергової сесії 8 скликання Томашпільської селищної ради № 166 від 16.05.2017 року «Про створення відділу освіти Томашпільської селищної ради» створено відділ освіти Томашпільської селищної ради та затверджено Положення про відділ освіти Томашпільської селищної ради.
З урахуванням вищевикладеного відділ освіти Томашпільської селищної ради є уповноваженою особою засновника, а отже, відповідальність за організацію харчування в закладах загальної середньої та дошкільної освіти покладено на відділ освіти Томашпільської селищної ради.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) метою Закону є, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 1 статті 3 Закону передбачено принципи здійснення закупівель, а саме, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник під час здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (свинина свіжа чи охолоджена, печінка свиняча свіжа чи охолоджена, бедро куряче свіже чи охолоджене, філе куряче свіже чи охолоджене), (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-05-003130-b) (далі – Закупівля) було дотримано принципів здійснення закупівлі передбачених частиною 1 статті 3 Закону.
Статтею 3 Конституції України передбачено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Замовником під час кваліфікації переможця щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (свинина свіжа чи охолоджена, печінка свиняча свіжа чи охолоджена, бедро куряче свіже чи охолоджене, філе куряче свіже чи охолоджене), (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-05-003130-b), тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, з метою забезпечення повноцінного, вчасного та здорового харчування учнів закладів загальної середньої та дошкільної освіти, уникнення порушень їхніх прав передбачених Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту» та Конституцією України в частині забезпечення харчуванням та які можуть призвести до негативного стану здоров’я учнів та вихованців. Відсутністю можливості оперативного проведення повторних торгів щодо Закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 – М’ясо (свинина свіжа чи охолоджена, печінка свиняча свіжа чи охолоджена, бедро куряче свіже чи охолоджене, філе куряче свіже чи охолоджене), (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-12-05-003130-b), та з урахуванням того, що бюджет не матиме негативних наслідків при прийнятті вказаного рішення Замовником було прийнято рішення щодо кваліфікації переможця, а саме, ФОП Островську Ірину Миколаївну.