• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системи електричного приладдя транспортних засобів

Завершена

3 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 500.00 UAH
Номер: d4a78359d86e4b19a81404c45c2f42e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-23-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.03.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.03.2020 16:19 - 14.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.03.2020 № 70 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг 2 UA-2019-12-05-000552-a 05.12.2019 Комунальне підприємство «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 32616520) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ» та ФОП Гашко Ганна Сергіївна, протокол засідання тендерного комітету від 20.01.2020, протокол засідання тендерного комітету від 28.01.2020 №28/1, тендерну документацію, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.02.2020 №14, скарга до процедури від 13 грудня 2019 (UA-2019-12-05-000552-a.b1), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 08.01.2020 № 277-р/пк-пз (щодо внесення змін до Документації), скарга до процедури від 05 лютого 2020 (UA-2019-12-05-000552-a.b2), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 21.02.2020 № 3376-р/пк-пз (щодо розгляду тендерних пропозицій ФОП Гашко Ганна Сергіївна та ТОВ «ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ»). Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо розгляду тендерних пропозицій ФОП Гашко Ганна Сергіївна та ТОВ «ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ» на відповідність умовам тендерної документації, не здійснювався. Водночас, моніторингом оприлюднення інформації про розгляд пропозицій учасників торгів установлено, що Замовником розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ» завершено 20.01.2020, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 20.01.2020, отже розгляд тендерної пропозиції даного учасника здійснено у терміни згідно з нормою частини четвертої статті 28 Закону. Відповідно до вказаного протоколу пропозиція учасника ТОВ «ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ» Замовником відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до норми частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є тендерна пропозиція ФОП Гашко Ганна Сергіївна, розгляд якої розпочато 21.01.2020, що також підтверджується оприлюдненням електронною системою закупівель файлу «Звіт з ЄДР (зареєстровано)» відносно даного учасника. Розгляд тендерної пропозиції учасника здійснено 28.01.2020, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету від 28.01.2020 №28/1. Отже, строк розгляду тендерної пропозиція ФОП Гашко Ганна Сергіївна тривав з 21.01.2020 по 28.01.2020 та перевищив 6 робочих днів, тоді як згідно з частиною четвертою статті 28 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при цьому строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів, а у разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник повинен оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель. Однак, Замовник не повідомляв в електронній системі закупівель про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції ФОП Гашко Ганна Сергіївна. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 07.04.2020 18:15 - 22.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2020 18:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано, проплат по ньому небуло. неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Дата публікації звіту: 10.04.2020 09:47

Запити/Пояснення