-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
2 327 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 270.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 270.00 UAH
Номер:
43050ec412df4a299badbbe95b56f73a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.12.2019 00:00
Період моніторингу:
11.12.2019 15:25 - 03.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.12.2019 № 50
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 11.12.2019 року № 50
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2019-12-05-000135-b від 05.12.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозитку №490.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 13 грудня 2019 року, Замовник наклав кваліфікований електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Державної установи «Чернівецький слідчий ізолятор» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.12.2019, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16 грудня 2019 року.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку №490) не накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-12-05-000135-b та тендерну документацію.
У ході проведення моніторингу закупівлі Замовник наклав КЕП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Період усунення порушень:
24.12.2019 15:23 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2019 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
0e220fb0662c4d7e8776cd2015c3db84
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2019 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-05-000135-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
З яких причин на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не накладено кваліфікованого електронного підпису?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
45bda263acfb400fa16cf6f179d3818d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.12.2019 16:46
Опис:
Надаємо відповідь Держаудитслужби, за не накладений кваліфікований електронний підпис, на тендерну документацію, відкриті торги. З технічних причини електронного майданчика "Прозоро" електронний підпис не спрацював. Повідомляємо, що підписали кваліфікованим електроним підписом оголошення про проведення відкритих торгів на тендерну документацію.