• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування (послуги з харчування для дошкільних закладів м. Дніпра)

КЗО «ДНЗ № «96» ДМР

Завершена

1 365 675.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 828.38 UAH
Номер: df36a797d5a348698ee47a966a7c0c10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-05-000158
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 12.12.2019 15:20 - 04.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 11.12.2019 № 209 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2019 № 209 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2019-12-04-004906-b 04.12.2019 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1) Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та їх оприлюднення - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 Наказу №490 у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 17.12.2019 11:07 - 02.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2019 11:07

Оскарження висновку в суді

Опис: Згідно абц. 13 п. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна, зокрема, містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено порядок та спосіб такого розміщення. Зазначаємо, що формою оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (із змінами та доповненнями) передбачено обов’язкове поле для заповнення «13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». За умовами пункту 1 розділу ІV Тендерної документації замовника кінцевий строк подачі тендерних пропозицій зазначено в оголошенні про проведення відповідної закупівлі. Згідно абзацу 2 пункту 1.4. частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації замовника «У випадку розбіжності в документах, завантажених (розміщених) на електронних торгових майданчиках та на веб-порталі Уповноваженого органу, пріоритетною вважається інформація (ціна, перелік документів, їх зміст тощо), що розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua.». Тобто, враховуючи вищевикладене замовником дотримано норм ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині зазначенні кінцевого строку подання тендерних пропозицій та жодним чином не порушено права потенційних учасників закупівлі. Зазначення у тендерній документації строку подачі тендерних пропозицій визначеним замовником способом не створює жодних негативних наслідків, здійснено із дотриманням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» та жодними чином не впливає на результат закупівлі в цілому. Також повідомляємо, що даний висновок буде оскаржено до Дніпропетровського окружного адміністративного суду в порядку визначеному чинним законодавством України.
Дата публікації: 19.12.2019 17:30