• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті

Овочі в асортименті – 9 275 кг; Фрукти в асортименті – 15 000 кг. Більш детально зазначено в технічних вимогах (технічному завданні – Додаток 2 цієї документації)

Торги не відбулися

519 625.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 598.13 UAH
Номер: fa2c74617e304e5c8e89ebf0c8b825a5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-28-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 28.12.2019 11:52 - 24.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.12.2019 №106 Черкаси Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.12.2019 №106 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2019-12-04-002166-b, 04.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 93) 578-72-75, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Золотоніською загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до них; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, яка затверджена протокольним рішенням тендерного комітету від 04.12.2019; протокол від 21.12.2019 про визнання переможцем відкритих торгів Фізичну особу підприємця Филь Іван Іванович; тендерна пропозиція Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, отримане від Золотоніської загальноосвітньої санаторної школи-інтернат І-ІІІ ступенів Черкаської обласної ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, 28.12.2019; протокол засідання тендерного комітету від 28.12.2019 про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович; протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 № 2. Аналізом тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович, якого відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 21.12.2019 визнано переможцем торгів, встановлено, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягала відхиленню. Зокрема, на порушення вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович відсутні довідки або сертифікати, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим державними стандартами. Крім того, у складі тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Филь Іван Іванович відсутній гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю, чим порушено вимогу пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Період усунення порушень: 14.01.2020 12:38 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 12:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відміна електронною системою закупівель процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. (Овочі в асортименті; Фрукти в асортименті)», відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата публікації звіту: 21.01.2020 14:49

Запити/Пояснення