• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (прибирання службових приміщень)

Послуги з прибирання (прибирання службових приміщень)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 107 днів назад

564 497.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 822.49 UAH
Номер: 848df7d7d68d4e3f82b6aa5d1f641efc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-13-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.01.2020 18:30 - 08.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.01.2020 № 16 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.01.2020 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2019-12-03-001225-с 03.12.2019 Виконком Інгулецької районної у місті ради (код ЄДРПОУ 04052548) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норми ч.1 ст.14 Закону, п.3 Порядку №477, п.2 Наказу №490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Інгулецької районної у місті ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір, договір від 02.01.2020 №09/2020 зі змінами, пояснення Замовника, надані 22.01.2020 через електронну систему закупівель. Частиною 1 статті 14 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про проведення закупівлі. Аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації за процедурою проведення закупівлі ID:UA-2019-12-03-001225-а, Замовником не було накладено електронний цифровий підпис (далі ЕЦП). Частиною другою статті 12 Закону встановлено, що Замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис" (частина перша статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»). За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» опублікована в електронній системі закупівель без накладення на неї квалііфікованого ЕЦП та не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, додатком 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв у відповідності до ст. 16 Закону вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які будуть залучені до виконання договору з наданням копії трудових книжок, а також копії згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» в своїй тендерній пропозиції надано довідку від 06.12.2019 №936 про наявність працівників. Проте, підтверджуючі документи (копія трудової книжки, копія згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних) щодо працівника, зазначеного в довідці, а саме: Єфременко Наталя Петрівна, у складі тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» відсутні. Крім того, в Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати довідку складену у довільній формі з наданням скан-копії видаткових накладних або іншого документу, підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. Надані учасником ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції видаткові накладні не підтверджують інформацію (про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг), вказану учасником в довідці від 06.12.2019 №937, яка в свою чергу не містить термін експлуатації (років) вказаного обладнання. На порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 04.02.2020 16:24 - 19.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2020 16:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В відповідності до ч. 8 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) виконком Інгулецької районної у місті ради, як Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, щ освідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, власні аргументовані заперечення до висновку, а також інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. –––––––– Щодо обставин вказаних у висновку: «Так, додатком 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв у відповідності до ст. 16 Закону вимагалось надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які будуть залучені до виконання договору з наданням копії трудових книжок, а також копії згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» в своїй тендерній пропозиції надано довідку від 06.12.2019 №936 про наявність працівників. Проте, підтверджуючі документи (копія трудової книжки, копія згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних) щодо працівника, зазначеного в довідці, а саме: Єфременко Наталя Петрівна, у складі тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» відсутні». Пояснюємо наступне: В ст. 16 Закону вказано, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: – наявність обладнання та матеріально-технічної бази; – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Під час проведення процедури закупівлі відкриті торги по предмету «Послуги з прибирання (прибирання службових приміщень) UA-2019-12-03-001225-c у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником був встановлений, зокрема, кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», на підтвердження якого вимагався наступний перелік документів: – довідка складена у довільній формі з підтвердженням того, що учасник має не менше 6 працівників, які будуть залучені до виконання робіт по договору та які мають необхідні кваліфікацію та досвід для надання послуг, із зазначенням їх посад та інформації щодо наявності у них відповідної кваліфікації; – надати копії трудових книжок, а також копії згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників. Для уникнення випадків дискримінації учасників, у разі якщо працівники учасника відмовляються надати вищезазначені документи, учасник повинен надати лист у довільній формі з переліком підстав відмови надання документів та підписом відповідних працівників; – надати скан-копії звіту по ЄСВ по кожному працівнику із відміткою органу ДФС про отримання за останній місяць. В той же час, Учасником ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції була надана довідка у довільній формі від 06.12.2019 № 936 про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій було вказано 13 працівників, із зазначенням їх посад та інформації щодо наявності у них відповідної кваліфікації. (на 7 працівників більше, ніж того вимагав Замовник). Учасник також надав інші документи зі встановленого Замовником переліку для підтвердження згаданого критерію. При цьому, умови тендерної документації Замовника прямо не передбачали надання копій трудових книжок та згод на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних по всіх працівниках, які зазначив Учасник у довідці, складеній в довільній формі. Таким чином, Учасник навіть в більшій мірі, ніж того вимагав Замовник, фактично підтвердив кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Дані обставини були враховані тендерним комітетом Замовника при розгляді тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» та в ході прийняття рішення про оголошення повідомлення про намір укласти договір. Замовником були забезпечені рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця у відповідності до ч. 3 ст. 11 Закону. Принципи здійснення закупівель та вимоги Закону не порушені. –––––––– Щодо вказаних обставин: «Крім того, в Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати довідку складену у довільній формі з наданням скан-копії видаткових накладних або іншого документу, підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. Надані учасником ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції видаткові накладні не підтверджують інформацію (про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг), вказану учасником в довідці від 06.12.2019 №937, яка в свою чергу не містить термін експлуатації (років) вказаного обладнання. Пояснюємо наступне: Під час проведення процедури закупівлі відкриті торги по предмету «Послуги з прибирання (прибирання службових приміщень) UA-2019-12-03-001225-c у Додатку 2 до Тендерної документації Замовником також був встановлений, кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», на підтвердження якого вимагалася: – довідка складена у довільній формі з наданням скан-копій видаткових накладних або іншого документу, підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. Акцентуємо увагу, що Замовником у тендерній документації додатково не встановлювалося вимог щодо зазначення в довідці терміну експлуатації (років) вказаного обладнання, а також вимог щодо повної відповідності між переліком обладнання згідно довідки, складеної в довільній формі та зазначеного обладнання в видаткових накладних (інших документах). Також повідомляємо, що надані у складі тендерної пропозиції Учасника видаткові накладні є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. При цьому, перелік обов’язкових реквізитів первинних документів визначений в ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а саме: – назва документа (форми); – дата складання; – назва підприємства, від імені якого складено документ; – зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; – посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; – особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. В той же час, жодних вимог про зазначення в видаткових накладних терміну експлуатації (років) вказаного обладнання немає. Матеріально-технічна база, необхідна для надання послуг вказана у довідці, до якої додані видаткові накладні про купівлю обладнання та комплектуючих (пилососів, щіток, трубок, пароочисника, порохотяга, турбощітки і т.п.). При цьому, учасником ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» підтверджено наявність вказаного у довідці інвентарю (лопат, віників, МОП-систем, відер, стягувачів для скла та іншого), згідно видаткових накладних № 2141 від 07.11.2018 року (10 найменувань товарів у кількості 10 шт.), № 5578 від 22.11.2018 року (17 найменувань товарів у кількості 2376 шт.), видаткової накладної № 8405 від 20.11.2018 року (6 найменувань товарів у кількості 16 шт.), видаткової накладної № 458 від 10.11.2017 року (10 найменувань товарів у кількості 19 шт.), видаткової накладної № 28451 від 26.11.2018 року (4 найменування товарів у кількості 46 шт.). З врахуванням вищевикладеного тендерна пропозиція ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» повністю відповідала умовам тендерної документації Замовника та була детально розглянута на засіданні тендерного комітету, тому порушення ч. 1 ст. 30 Закону відсутні, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету № 77 від 21.12.2019 року. –––––––– Щодо вказаних обставин: «Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), а саме: не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи на оголошення про проведення закупівлі. Аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що під час оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації за процедурою проведення закупівлі ID:UA-2019-12-03-001225-а, Замовником не було накладено електронний цифровий підпис (далі ЕЦП)». Пояснюємо наступне: Як зазначалось Замовником у наданій раніше відповіді на пояснення від 22.01.2020 року, уповноваженою посадовою особою виконкому була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі і тендерна документація. Кваліфікований електронний підпис (КЕП) було завантажено (прикріплено) проте через технічну несправність системи файл з КЕП не був підтягнутий безпосередньо в систему ProZorro. У зв’язку з тим, що сьогоднішній день закупівля UA-2019-12-03-001225-с завершена, повторне накладення КЕП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію технічно не є можливим. Акцентуємо увагу, що на заповнені і опубліковані Замовником повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від № 09/2020 від 02.01.2020 та додаткову угоду № 1 від 20.01.2020, ЕЦП був успішно накладений. З врахуванням даних обставин, для розгляду питання неможливості накладення КЕП на оголошення про проведення відкритих торгів було проведено засідання тендерного комітету Замовника та за його результатами прийнятий відповідний протокол (додається). Додатково зазначаємо, що згідно ч. 1 ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з врахуванням особливостей, визначених законом. У відповідності до ст. 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Крім того, в ст. 526 ЦК України вказано, що зобов’язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Одностороння відмова від зобов’язання або одностороння зміна його умов не допускається. При цьому, порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачені в ст. 188 Господарського кодексу України. Підстави розривання також вказані у самому договорі. З огляду на викладене, виконком Інгулецької районної у місті ради (Замовник), як сторона по договору № 09/2020 від 02.01.2020 року, укладеного з ПП «КЛІНІНГ-ЦЕНТР» не має законних підстав для його розірвання, так як всі передбачені договірні зобовязання виконуються належним чином. З врахуванням всього вище викладеного та наданих аргументованих заперечень, будь-які порушення законодавства при проведенні закупівлі UA-2019-12-03-001225-c відсутні. В межах власної компетенції та норм діючого законодавства Замовником вжиті заходи у відповідності до п. 3 Констатуючої частини висновку про результати моніторингу закупівлі, проведеного Східним офісом Держаудитслужби.
Дата публікації звіту: 07.02.2020 14:26

Запити/Пояснення