-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Газ природний
Газ природний
Завершена
100 901 984.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 504 509.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 504 509.92 UAH
Номер:
bce8e7fa1f484c57aaf4e9b0ab24ea90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-07-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2020 00:00
Період моніторингу:
21.07.2020 09:08 - 12.08.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.07.2020 № 122
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2019-12-02-001558-c 02.12.2019
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення ч. 1, ч. 2 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства,розкритті тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладанню договору та його оприлюднення порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11.08.2020.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 (далі – Закон № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.03.2020 б/н, тендерні пропозиції ТОВ «Газова компанія «ІНВЕСТСЕРВІС», ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», ТОВ «ГАЗ ЛІДЕР» та ТОВ «ЮГ-ГАЗ», протокол засідання тендерного комітету від 17.06.2020 № ЦЗЗ-1131/3459/1558-с, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 02.01.2020 № 8-р/пк-пз, від 03.01.2020 № 79-р/пк-пз, від 03.01.2020 № 53-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1181-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1185-р/пк-пз, від 21.01.2020 № 1192-р/пк-пз, від 14.02.2020 № 2849-р/пк-пз, від 02.03.2020 № 3953-р/пк-пз, від 08.05.2020 № 8992-р/пк-пз, від 27.05.2020 № 10464-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020 № ЦЗВ-1131/3459/1558-с, договір від 07.07.2020 № ЦЗВ-06-00320-01, додаткову угоду від 07.07.2020 № 1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, а саме п. 1.4.4 Розділу 1 ТД, п. 4.1 Розділу 4 ТД та Додаток № 9 ТД, до яких вносились зміни 25.03.2020 не відображено Замовником у вигляді закреслених даних, які опубліковані 25.03.2020, чим порушено вимоги частини 2 статті 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником 07.02.2020 надано відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо ТД, опубліковані 16.12.2019 та 23.12.2019, до того ж 07.02.2020 надано відповідь на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі щодо ТД, опубліковані 21.12.2019 та 23.12.2019, чим порушено ч. 1 ст. 23 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019, а саме замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити їх на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019.
Період усунення порушень:
13.08.2020 10:07 - 29.08.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.08.2020 10:07
Оскарження висновку в суді
Опис:
27.08.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправним та скасування висновку від 13.08.2020 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2019-12-02-001558-c.
Дата публікації:
28.08.2020 10:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до висновку про результати моніторингу закупівлі
UA-2019-12-02-001558-c
Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Газу природного (код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001558-c).
Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої та частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001558-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020)
Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020).
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку.
1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
2. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Замовник 25.03.2020 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані:
- нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3459_ТД природний газ_нова редакція_25.03.2020.docx»;
- нова редакція Додатку № 9 до тендерної документації у вигляді файлу «3459_Додаток №9_нова_редакція 25.03.2020.docx»;
- перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3459_25.03.2020.docx»;
- та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3459_ТД природний газ_редакція_19.03.2020.doc» та файлу «Додаток №9_нова редакція_19.03.2020.docx».
Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду.
Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.
Дата публікації звіту:
19.08.2020 16:31