• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природний

Газ природний

Завершена

193 890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 969 450.00 UAH
Номер: a3a0c3c48fbd466d912700ef8a03ad5f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-27-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2020 17:10 - 18.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2020 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 27.07.2020 № 215 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2019-12-02-001553-c 02.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, danylenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушенная норм частини першої статті 23 Закону (в редакції від 01.12.2019). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (в редакції від 01.12.2019), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 25.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Газова компанія «Інвестсервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», товариства з обмеженою відповідальністю «Благогаз збут», товариства з обмеженою відповідальністю «Тех пром газ», товариства з обмеженою відповідальністю «Юг-газ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення Замовника про намір укласти договір від 30.07.2020 № 3455/299/20-Т, повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 21.01.2020 № 1170-р/пк-пз, № 1182-р/пк-пз, № 1183-р/пк-пз та № 1201-р/пк-пз, від 02.03.2020 № 3954-р/пк-пз та № 3957-р/пк-пз від 27.05.2020 № 10461-р/пк-пз, № 10463-р/пк-пз та № 10467-р/пк-пз від 01.07.2020 № 12876-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівель, які оприлюднені в електронній системі закупівель 16.12.2019, 21.12.2019, 23.12.2019 оприлюднив відповідь 07.02.2020, та на вимогу оприлюднену 19.03.2020 оприлюднив відповідь 25.03.2020з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив норми частини першої статті 23 Закону (в редакції від 01.12.2019).
Період усунення порушень: 07.08.2020 19:07 - 22.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 07.08.2020 19:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-02-001553-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 07 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Газу природного (код ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001553-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001553-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.
Дата публікації звіту: 14.08.2020 15:51