• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Газ природний

Газ природний

Завершена

193 890 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 969 450.00 UAH
Номер: 8023acbe3ad64a69b18919cf31cc0e77
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-17-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.12.2020 15:27 - 15.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.12.2020 № 77 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2019-12-02-001552-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська Залізниця» (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Газова компанія «Інвестсервіс», ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг», ТОВ «Тех Пром Газ» та ТОВ «ЮГ-ГАЗ» (переможець торгів), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020 року, повідомлення про намір укласти договір від 17.06.2020 року, договір про закупівлю № ЦЗВ-06-00120-01 від 07.07.2020 року, додаткові угоди від 07.07.2020 року №1, від 27.11.2020 року №2 та від 05.01.2021 року № 3, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – АМКУ) від 21.01.2020 року № 1179-р/пк-пз, від 21.01.2020 року № 1184-р/пк-пз, від 22.01.2020 року № 1343-р/пк-пз, від 02.03.2020 року № 3952-р/пк-пз, від 02.03.2020 року № 3958-р/пк-пз, від 27.05.2020 року № 10462-р/пк-пз та пояснення Замовника від 30.12.2020 року та від 14.01.2021 року. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону Замовником в електронній системі закупівель не відображено у вигляді закреслених даних положення тендерної документації, до яких внесені зміни. За результатами моніторингу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено, що в порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про місце поставки товарів. За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація, зокрема, має містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимог встановлених в пунктах 1 та 7 частини 1 статті 17 Закону. За результатами моніторингу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено, що відповідно до частини 1статті 23 Закону, усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Однак, Замовником на вимоги щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі від 16.12.2019 року та від 23.12.2019 року надано роз’яснення 07.02.2020 року, тобто, з перевищенням 3-ох денного терміну, чим в свою чергу не дотримано вимоги частини 1 статті 23 Закону. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 16.01.2021 13:33 - 30.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2021 13:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-12-02-001552-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 16 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Газ природний (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001552-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490, порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-12-02-001552-c) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник вносив зміни до тендерної документації та інформацію про це в електронній системі закупівель розміщував того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. Останні зміни до тендерної документації вносились замовником 25.03.2020 р. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «3456_ТД природний газ_нова редакція_25.03.2020.docx» та файлу «3456_Додаток №9_нова_редакція 25.03.2020.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_3456_25.03.2020.docx»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «3456_ТД природний газ_редакція_19.03.2020.doc» та файлу «Додаток №9_нова редакція_19.03.2020.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині. 2. Щодо порушення абзацу 4 частини 2 статті 21 Закону та пункту 2 Наказу № 490 Замовник не погоджується та повідомляє наступне. В оголошенні про проведення процедури закупівлі в полі місце поставки зазначено посилання на умови тендерною документацією. Тендерною документацією передбачено місце поставки у відповідності до рознарядки Замовника. Тобто, при оголошенні процедури закупівлі вимога щодо наявності інформації про місце поставки Замовником виконана. 3. Щодо порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне. Абзацом третім частини третьої статті 17 Закону передбачено, що Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав пунктам 1 і 7 частини першої цієї статті. Тому, Замовник вважає, що тендерна документація складена у відповідності до Закону. 4. Щодо порушення вимог частини 1 статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Також, Замовник звертає увагу на те, що дата оприлюднення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі 18.12.2020. Дата Затвердження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі 16.01.2021. Тобто, органом державного фінансового контролю порушено строк здійснення моніторингу. Відповідно до частини 4 статті 71 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 22.01.2021 15:38

Запити/Пояснення